video thumb

انجام تراکنش های بیت کوینی سنگین با پرداخت هزینه یک فنجان قهوه!

مدیر عامل پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال Bitstamp طی سخنان اخیر خود در خصوص هزینه تراکنش های بیت کوینی با استفاده از کیف پول Xapo، تاکید کرد که انجام تراکنش های بیت کوینی با مجموع ارزش یک میلیارد دلار، تنها رقمی حدود ۴ دلار بوده است.
این هزینه پایین اعلام شده برای انجام تراکنس های مبتنی بر بیت کوین تا حدی پایین بوده که پایگاه نطارت بر بازار بلاک چین BitInfoCharts، در تاریخ ۱۴ اکتبر اعلام کرد که تراکنش های ارزی دیجیتال انجام شده از طریق کیف پول Xapo، به تنهایی رقمی معادل ۱۱۲,۰۲۷٫۲۹ بوده که این عدد، نشان دهنده حجم بالای تراکنش های بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال است.
پیشتر نیز Bitstamp از انجام یک تراکنش مالی به ارزش ۱۰۷,۸۰۰ BTC از سرمایه های موجود در این پایگاه به کیف پول Xapo خبر داده بود که به گفته این پایگاه، تراکنش یاد شده تنها هزینه ای معادل ۰٫۰۲۳۴ BTC در بر داشته است.
مسئولین Xapo نیز این رقم پایین برای تراکنش های بیت کوینی خود را تایید کرده اند. به گفته آنها، انجام تراکنش مذکور تنها ۳٫۸۹ دلار هزینه در بر داشته که بسیار ناچیز و غیر قابل ذکر بوده است.
بنا به گفته «نیک کودریکس»، مدیر عامل Bitstamp، هزینه های انجام تراکنس های مبتنی بر بیت کوین از طریق کیف پول Xapo به اندازیه ای پایین است که مشتریان این کیف پول الکترونیکی می توانند مقدار زیادی بیت کوین را در قالب یک تراکنش و تنها با پرداخت هزینه یک فنجان قهوه به کیف پول یا حساب دیگر انتقال دهند.