سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ثبت نام «ساتوشی» در دیکشنری آکسفورد

دیکشنری برگ آکسفورد از افزودن نام «ساتوشی» به عنوان کوچکترین واحد بیت کوین به این دیکشنری خبر داد. در بیانیه منتشر شده از سوی انتشارات آکسفورد، این نام نخستین بار هفت سال پیش مورد استفاده قرار گرفته و اکنون به عنوان کوچکترین واحد شمارش بیت کوین در دیکشنری آکسفورد جای گرفته است.
در این بیانیه آمده است: یک «ساتوشی» کوچکترین واحد پولی در ارز دیجیتال بیت کوین است که نام آن بعدها به ساتوشی ناکاموتو تغییر کرد که احتمالا از توسعه دهندگان بیت کوین بوده است.
با اینکه اقدام اخیر آکسفورد، آخرین دستاورد ارزهای دیجیتال در زمینه تعاریف دیکشنری های علمی محسوب می شود، اما پیشتر نیز تعاریف جداگانه ای در سایر دیکشنری ها برای ارزهای دیجیتال به ثبت رسیده است.
در سال ۲۰۱۳، OED نام بیت کوین را به عنوان ارزی دیجیتالی تعریف کرده که می توان تراکنش های آن را بدون دخالت و رجوع به بانک های مرکزی انجام داد. همچنین دیکشنری آنلاین آکسفورد نیز در سال ۲۰۱۴، سرانجام پذیرفت که واژه ارز دیجیتال را به دایره واژگان این دیکشنری اضافه نماید.
لازم به ذکر است، بر اساس تعاریف موجود، ارز دیجیتال به ارزی گفته می شود که در آن، از تکنیک های انکریپت سازی برای تاسیس نسلی از واحدهای ارزی استفاده می شود که تراکنش سرمایه ها را به صورت مستقل از بانک های مرکزی انجام می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location