سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی هلند: در صورت سقوط کل سیستم مالی، طلا می‌تواند دوباره آن را احیا کند!

انتشار مقاله‌ای در وب‌سایت بانک مرکزی هلند (De Nederlandsche Bank) بسیاری از فعالان حوزه‌ی ارزهای دیجیتال را غافلگیر کرده است. در این مقاله ذکر شده است که «در صورت فروپاشی کل سیستم، بازار طلا ضمانت لازم را برای آغاز مجدد این سیستم را فراهم خواهد کرد.» اگرچه در گذشته نیز شاهد اظهارات مشابه در این رابطه بوده‌ایم، اما اقرار یک موسسه‌ی مالی دولتی به ارزش بالاتر دارایی ‌هایی با میزان عرضه‌ی محدود و پایدار نسبت به پول‌هایی که به طور قانونی با بانک های مرکزی در سراسر جهان ارتباط دارند، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

مذاکرات بانک هلندی در زمینه قانون گذاری جهانی مجدد

در مقاله‌ی منتشر شده در سایت بانک مرکزی هلند با نام «Goud van DNB» آمده است که: «اگر شرایط بر اساس انتظار پیش نرود، ممکن است قیمت ها کاهش یابد. اما شمش‌ های طلا در هر زمانی ارزش خود را حفظ می ‌کنند.» بانک DNB ادعا می‌کند که ۶۰۰ تن طلا را به شکل ۱۵ هزار شمش طلا در آمستردام، انگلیس و آمریکای شمالی نگه‌داری می‌کند. ذخایر دارایی‌های این بانک بیش از ۶ میلیارد یورو(معادل ۶٫۶۲ میلیارد دلار) عنوان شده است. این مقاله با نسبت دادن عنوان «لنگر اعتماد» به طلا، به طور خلاصه توضیح می دهد که چرا دارایی‌های امن برای ثروت و اقتصاد جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله ادعا شده است:

طلا یک لنگر اعتماد برای سیستم مالی است. در صورت فروپاشی کل سیستم، بازار طلا ضمانت لازم برای شروع مجدد آن ارائه می دهد.

بانک DNB در تاریخ ۷ اکتبر اعلام کرد که بزودی بخش بزرگی از ذخایر طلای خود را به مرکز جدید پولی DNB در یک منطقه‌ی نظامی در شهر Zeist منتقل خواهد کرد.

بانک‌ های سنتی نیز، ذخایر پایدار می خواهند

بانک DNB با سیاست اقتصادی کینزی و سیستم متورم مالی جهان آشنا است. سیستمی که به گفته برخی صاحبنظران بیشتر به یک طرح پونزی شبیه است که بر پایه‌ی زور و اعتماد کورکورانه می باشد تا یک اصل اقتصادی سالم. با این وجود، قدرت‌های اقتصادی متمرکز جهان منابع ارزشمند واقعی را می ‌شناسند و به همین دلیل در حالی که شهروندان به خرج کردن پول و افزایش بدهی به منظور حمایت از اقتصادی ملی تشویق می ‌شوند، آن‌ها به جمع‌آوری و ذخیره‌ی دارایی‌ های امن همانند طلا می‌ پردازند.

همانطور که پیش تر نیز گزارش شد، بانک DNB تصمیم دارد که اقداماتی را برای نابودی صرافی های ارزهای دیجیتال و کیف پول ها انجام دهد. بانک DNB اعلام کرد، شرکت‌ هایی که خدمات تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز فیات را ارائه می‌ کنند و همچنین شرکت‌ های ارائه‌ کننده‌ی خدمات کیف‌ پول ارز دیجیتال باید نسبت به ثبت نام در این بانک اقدام کنند. درخواست برای سطح بالاتری از احراز هویت مشتریان و مقابله با پولشویی در سطح جهانی رو به رشد است. نکته قابل توجه برای بسیاری از افراد در فضای ارزهای دیجیتال،

این واقعیت است که قانون‌ گذاری تهاجمی و ایجاد محدودیت توسط بانک های مرکزی می تواند به افزایش ذخیره‌ سازی دارایی‌ های گرانبها منجر شود. این بار نه شمش های طلا، بلکه دارایی‌ هایی که یک ابزار‌ مالی محسوب می ‌شوند و مردم به کمک آنها می ‌توانند ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها، آزادانه پول خرج کنند که این دارایی ها عبارتند از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version