سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تلگرام احتمالا تاریخ عرضه‌ی ارز دیجیتال بومی خود را به تعویق خواهد انداخت!

پس از دستور کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مبنی بر توقف ارائه توکن گرام به علت آنچه که آنها فروش غیرقانونی می نامند، تلگرام احتمالا تاریخ عرضه ارز دیجیتال بومی خود را که قرار بود ۳۱ اکتبر باشد، عقب خواهد انداخت.

براساس گزارشی که روز دوشنبه از بلومبرگ منتشر شده است ، تلگرام در یادداشتی که برای سرمایه گذاران ارسال کرده است، اعلام کرد: راه های حل و فصل توقیف موقت توکن تلگرام از سوی SECرا بررسی می کند که از جمله این راه ها،احتمال امکان به تعویق انداختن عرضه‌ی این توکن پس از ۳۱ اکتبر است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، جمعه هفته گذشته در یک اقدام اضطراری، فروش و توزیع توکن های Gram تلگرام در آمریکا را توقیف کرد.

این کمیسیون اعلام کرده است که تلگرام ۲٫۹ میلیارد توکن گرام خود را در سراسر جهان فروخته است و بیش از۱ میلیارد توکن را سرمایه گذاران آمریکایی بدون ثبت سفارش در تنظیم مقررات اوراق بهادار، خرید کرده اند.

همانطور که پیش تر گزارش شده بود، تلگرام قصد داشت تا شبکه اصلی خود (TON) را قبل از تاریخ ۳۱ اکتبر راه اندازی کند و همانطور که بخش توسعه فناوری تلگرام اعلام کرده بود که این شبکه می توانست بسیار زودتر و اوایل این ماه در دسترس قرار گیرد.

تلگرام در آخرین نامه به سرمایه گذارانش عنوان کرده است که این شرکت بیش از یک سال است که درباره‌ی پروژه TON با کمیسیون بورس و اوراق ایالات متحده در حال گفتگو می باشد در این نامه آمده است: ما بسیار متعجب و نا امید شدیم که SEC تصمیم گرفت که در این شرایط چنین اقدامی انجام دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location