سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ورود بلاک چین زنجیره تامین جدید IBM آمریکا با استفاده از تکنولوژی Red Hat

شرکت بزرگ IBM آمریکا از راه اندازی زنجیره جدید تامین پیوسته محصولات که بر اساس سیستم دو زیر مجموعه بلاک چینی خود به نام های Watson AI و بلاک چین IBM طراحی و تولید شده است، خبر داد.
این محصول جدید بلاک چینی IBM که «زنجیره تامین استرلینگ سوئیت» نام دارد، محصولی جدید از این شرکت آمریکایی بوده که دارای پشتیبانی حافظه ابری هیبریدی اطلاعات پیوسته میان تولید کنندگان، خرده فروشان و دیگر اعضای مشارکت کننده در شبکه بلاک چین این محصول بوده و به گفته مدیران IBM، از اعتماد پذیری، شفافیت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
همچنین، سطح انعطاف پذیری ایجاد شده توسط این سرویس جدید، شرکت های کاربر آن را نسبت به آپدیت و ارتقاء راهکارهای مربوط به زنجیره تامین خود در انطباق با نیازهای تجاری آنها قادر خواهد ساخت.
بنا به گفته IBM، قابلیت های جدید به کار رفته در سرویس های موجود در سیستم استرلینگ از شرکت آمریکایی نرم افزاری Red Hat گرفته شده که شرکت IBM در جولای سال جاری میلادی، این امکانات را به ارزش ۳۴ میلیون دلار خریداری نموده است.
مشتریان در قالب سیستم استرلینگ، قادر به تنظیم حجم کار خود و اتصال بین کارها با سرویس های ارزش افزوده در سیستم استرلینگ شرکت IBM خواهند بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location