video thumb

ایجاد تحول بزرگ نرم افزاری در کیف پول های Ambo و MyCrypto

شرکت تولید کیف پول های الکترونیکی MyCrypto و کیف پول Ambo به عنوان زیر مجموعه این شرکت، از افزودن به روزرسانی های متعدد در نرم افزار و همچنین اضافه کردن سیستم مدیریت چند حساب بر روی این نرم افزار خبر دادند.
بر اساس خبرهای منتشر شده در نشریه کوین تلگراف، نرم افزار MyCrypto اکنون با این تغییرات متعدد و عمده، در حقیقت دجار یک پوست اندازی بزرگ شده که این تغییرات شامل به روز رسانی بخش رابط کاربری و ارائه صفحه «خانه»، داشبورد، قفل صفحه و همچنین به روز رسانی دفترچه مخاطبان و نهایتا فرآیند تراکنش های در حال انجام، می شود.
گفته می شود تغییرات جدید نرم افزاری یاد شده قرار است در قالب نسخه Beta این کیف پول بر روی نرم افزار آن اعمال شده و البته هنوز زمان دقیقی برای انتشار این نسخه جدید از سوی شرکت های یاد شده ارائه نشده است.
به علاوه، کیف پول Ambo که در ماه ژانویه سال جاری میلادی توسط شرکت MyCrypto خریداری شده نیز از تغییرات گسترده تر در بخش نرم افزاری خود خبر داده است. افزودن ویژگی های مربوط به هوشمند سازی بیشتر کیف پول Ambo و افزایش سرمایه گذاری قابل توجه در این بخش، از بزرگترین شاخص های تغییرات جدید در این کیف پول محسوب می شود.
همچنین به لطف همکاری های گسترده این شرکت با شرکت های بزرگی همچون Radar Relay، Kyber Network، Bancor و Uniswap، کاربران کیف پول Ambo اکنون به بیش از ۷۰۰ توکن قابل تراکنش بر روی کیف پول خود دسترسی پیدا کرده اند که به گفته کارشناسان، این اقدام Ambo به منزله اعمال تحولی بزرگ در امکانات نرم افزاری این کیف پول محسوب می شود.