سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Alipay تمام تراکنش‌های مربوط به بیت کوین را ممنوع می‌کند!

علی پی (Alipay)، شاخه‌ی پرداخت دیجیتالی غول تجارت الکترونیکی چینی علی بابا (Alibaba)، اعلام کرده است که هرگونه معاملات مربوط به بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام خواهد کرد.

مبارزه با بازیکنان غیرقانونی

علی‌ پی در پستی توییتری بر سیاست‌ های مقابله‌ای با ارزهای دیجیتال تاکید کرد و هشدار داد که این شرکت برای شناسایی رفتارهای غیرعادی و اطمینان از پیروی از مقررات مربوطه، از نزدیک معاملات خارج از بورس را کنترل می کند. علی پی در این باره نوشت:

در صورتی که تراکنشی با بیت کوین یا هر ارز مجازی‌ای مرتبط شناخته شود، علی‌ پی بلافاصله خدمات پرداخت مربوطه را متوقف خواهد کرد.

این اقدام به دنبال ارائه‌ی گزارشات مختلفی مبنی بر استفاده از علی پی برای انجام تراکنش های بیت کوین صورت گرفته است.

بایننس از علی پی برای خرید ارز دیجیتال استفاده می کند

همچنین در ۹ اکتبر، صرافی بایننس در توییتر خود تایید کرد که تراکنش‌ های ارزهای فیات که از طریق سرویس پرداخت آنلاین علی ‌پی و پیام رسان وی چت (WeChat) انجام می‌ گیرند را قبول می‌ کند.

چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل بایننس در تصریح اقدام اخیر بایننس اعلام کرد که به صورت مستقیم با وی چت و علی‌ پی همکاری نخواهند کرد و کاربران همچنان می‌ توانند تراکنش‌ های خود را به صورت همتا به همتا در پلتفرم بایننس انجام دهند.

این اطلاعیه به دنبال اجرای معاملات همتا به همتا برای بیت کوین، اتریوم (ETH) و تتر (USDT) در برابر یوان چینی (CNY) صادر شده است که پیش از این نیز توسط کوین تلگراف گزارش شده بود.

برنامه های CBDC در چین

بایننس اولین سرمایه گذاری استراتژیک خود را بر روی بلاک چین و ارز دیجیتال مبتنی بر پکن در اوایل ماه سپتامبر انجام داد. در آن زمان، جامعه‌ی ارزهای دیجیتال پیش بینی می کرد که که بانک خلق چین ارز دیجیتال خود را به نام CBDC راه اندازی کند.

با این حال، در اواخر ماه سپتامبر، این بانک ادعا کرد که هیچ تاریخ مشخصی برای راه اندازی CBDC خود ندارد و این مسئله را که این کشور برای عرضه‌ی یک دارایی مالی جدید آمادگی دارد را انکار کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location