video thumb

کوین بیس به دارندگان استیبل کوین USDC سود ۱٫۲۵ درصدی پرداخت می‌کند

برای کسب سود، نیازی نیست که یک معامله گر در صرافی کوین بیس باشید. مشتریان صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سان فرانسیسکو از هفته گذشته می توانند از سهام استیبل کوین وابسته به دلار USDC خود سود کسب کنند. نرخ بهره سالانه ۱٫۲۵ درصد است.

پل کتسن (Paul Katsen) ، مدیر محصول صرافی کوین بیس در این باره عنوان کرد: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم راه های بیشتری را ایجاد کنیم که مشتریان از طریق بتوانند سرمایه‌ی خود را در کوین بی افزایش دهننند.

وی اضافه کرد: یکی از تجربیاتی که ما از مشتری بد کسب کرده ایم این است که آنها پول خود را از کوین بیس به حساب بانکی خود جا به جا می کنند تا کمی سود بانکی کسب کنند. ما در تلاش هستیم که برخی از این تجربیات را گرد هم بیاوریم اما با تبدیل کردن آنها به ارز دیجیتال و در صرافی کوین بیس.

کاربران این صرافی با داشتن حداقل یک دلار USDC در حساب های خود به طور خودکار و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه و کارمزد اضافی، شروع به جمع آوری پاداش در دارایی های خود می کنند.

همه پاداش ها ماهیانه به کاربران پرداخت می شوند و می توان آنها را بلافاصله در کوین بیس مشاهده کرد و متعاقبا از آنها برای خرید سایر ارزهای دیجیتال لیست شده در این صرافی استفاده کرد.

مکس برانزبورگ (Max Branzburg)، مدیر اجرایی صرافی کوین بیس گفت: تجربه کاربر واقعاً بسیار صاف و ساده است. به محض اینکه شما در حساب خود USDC داشته باشید پاداش دریافت می کنید و می توانید میزان پاداش را بلافاصله مشاهده کنید، بنابراین می دانید که در هر زمان مشخص دقیقاً چقدر درآمد دارید. شما می توانید هر لحظه که تمایل دارید، از آن برای خرید هر ارز دیجیتالی که خواستید استفاده کنید.

وقتی از وی پرسیده شد که چگونه Coinbase این ابتکار عمل را پشتیبانی می کند، برانزبورگ توضیح داد که این شرکت از جریان های مختلفی که از قبل وجود داشته اند، مانند بانک متولی، مدیریت خزانه داری، فعالیت های سرمایه گذاری و غیره خارج می شود.

برانزبورگ عنوان کرد: “ما می توانیم از سودهایی که به عنوان کسب و کار ایجاد می کنیم به منظور پاداش دادن به مشتریان برای ذخیره دارایی های خود بر روی این پلتفرم استفاده کنیم.” وی در ادامه افزود:

ما خوش شانس هستیم که می توانیم چنین کاری را به عنوان یک تجارت سودآور انجام دهیم.”

برزسبورگ در رابطه با چگونگی مقایسه برنامه پاداش USDC با نرخهای موجود در بانک در ایالات متحده ، خاطرنشان کرد: نرخ ۱٫۲۵ درصد سود برای دارایی های دلار آمریکا “۱۵ برابر بیشتر از میانگین ملی یا آنچه مردم ممکن است از طریق یک حساب پس انداز [سنتی] دریافت کنند، می باشد. “

در حالی که این نرخ پایین تر از برنامه های غیرمتمرکز مالی (DeFi) مانند Compound یا dYdX است برانزبورگ اظهار داشت: برنامه پاداش USDC باعث می شود تا سود USDC به طور ویژه برای مصرف کنندگان آسان شود زیرا دیگر نیازی به انتقال پول به یک برنامه یا حساب جداگانه نیست.
جوآئو رجیناتو (Joao Reginatto)، مدیر محصول در شروع سرمایه گذاری مالی Circle، که USDC را با همکاری کوین بیس راه اندازی کرد گفت: برای اقتصادهای در حال توسعه، قادر ساختن مردم برای نگه داشتن بودجه معادل دلار و بهره چیزی حدود ۱٫۲۵ درصد در سال … بسیار شگفت آور است و به ویژه در اقتصادهای در حال توسعه تقاضای زیادی از مصرف کنندگان می بینیم.

غیر از صرافی کوین بیس، Circle در حال حاضر تنها دیگر نهاد تأیید شده برای صدور کوین های جدید USDC است.

کوین بیس و Circle باهم، کنسرسیوم CIRCLE را تشکیل می دهند که هدف آن پذیرش استیبل کوین USDC و ایجاد چارچوب نظارتی برای ادامه توسعه آن است.

بین این دو استارت آپ، از تاریخ ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۱۸ بیش از ۱ میلیارد دلار USDC صادر شده است.

فراتر از USDC، برانزبورگ می گوید برنامه های مشابهی در آینده برای سایر ارزهای دیجیتال در این صرافی وجود دارد.

ما این را آغاز سرمایه گذاری بلندمدت در تولید پاداش برای مشتریان می دانیم. … ما همچنان ادامه خواهیم داد تا راه های دیگری را برای پاداش های بیشتر به مشتریان خود کشف کنیم. “وی ادامه داد:

ما دارایی های مختلف و جغرافیای مختلف را در نظر می گیریم. ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان همیشه مورد توجه کوین بیس است. “