video thumb

ارز دیجیتال پایدار با پشتوانه دلار آمریکا وارد بازار خواهد شد

سازمان ارز جهانی (GCO) از راه اندازی ارزهای پایدار دیجیتال با پشتیبانی دلار آمریکا خبر داده که گفته می شود به نوعی دلار دیجیتال بدل خواهد شد.
بر اساس این گزارش، GCO اعلام کرده که این پروژه جدید با همکاری کارکنان سایق جی پی مورگان، اینتل و شرکت ارزی Trust Token انجام شده و قرار است طی آن، اقدام به تولید و انتشار مدلی از ارزهای پایدار کنند که برای تمامی اعضای شبکه جهانی مشتریان ارزی قابل استفاده باشد. تمرکز طراحان این ارز پایدار جدید نیز بر پایان دادن به اختلاف موجود گسترده میان ارزهای دیجیتال و فیات خواهد بود که گفته می شود پروژه جدید می تواند نقطه اتصال این دو فضای مختلف و پایان دادن به تمامی اختلافات حقوقی، اقتصادی و تجاری میان طرفداران هر دو ارز با یکدیگر باشد.
«جو ولانیکاران»، مدیر عامل سازمان ارز جهانی در این خصوص گفت: ما از معرفی یک ارز پایدار جدید که قرار است به عنوان یک ارز دیجیتال سازمانی مورد استفاده تمامی تجار قرار گیرد، بسیار هیجان زده هستیم. ما از مزایای بلاک چین برای طراحی این ارز استفاده کرده ایم و نگاهی فراتر و وسیعتر از هر نهاد دیگر به آن (بلاک چین) داشته ایم. ما استارت انتشار دلار دیجیتال (USDD) را زده ایم و شبکه GCO را رو به شرکای سازمانی خود در تمام جهان گشوده ایم.