سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

توافق SEC و Block.one در مورد فروش توکن EOS!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با شرکت بلاک چین Block.one در مورد فروش توکن EOS به توافق رسیده است. گفتنی است که فروش توکن EOS بزرگ ترین جذب سرمایه سال با فروش بیش از ۴ میلیارد دلاری بود، که طبیعتا مورد توجه قانون گذاران نیز قرار گرفت.

پرداخت ۲۴ میلیون دلاری Block.one

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از شرکت blockchain به انجام یک عرضه سکه اولیه (ICO) ثبت نشده ثبت شده از توکن های دیجیتال در تاریخ ۲۶ ژوئن سال ۲۰۱۷ تا ۱ ژوئن سال ۲۰۱۸ متهم کرد. شرکت Block.one نه این ادعاها را تأیید و نه آنها را تکذیب کرد، اما این شرکت موافقت کرده است که جریمه ۲۴ میلیون دلاری تعیین شده را بپردازد.

در بیانیه رسمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مشخص شد که این شرکت از بودجه جذب شده برای هزینه های عمومی، توسعه نرم افزار و ارتقاء پلتفرم خود استفاده کرده است. در ادامه‌ی این بیانیه آمده است که این شرکت مطابق قوانین فدرال مربوطه ، ICO را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نکرده است و واجد شرایط معاف از ثبت ICO نیز نمی ‌باشد.

استفانی آواکیان (Stephanie Avakian)، رئیس بخش اعمال قوانین SEC در این خصوص اظهار داشت:

تعداد زیادی از سرمایه گذاران آمریکایی در ICO شرکت Block.one شرکت کرده اند. شرکت هایی که به سرمایه گذاران آمریکایی اوراق بهادار ارائه می دهند و می فروشند، باید بدون توجه به صنعتی که در آن فعالیت می کنند یا برچسب هایی را که روی محصولات سرمایه گذاری ارائه می دهند، مطابق قوانین اوراق بهادار باشند.”

این شرکت نیز در پاسخ به این اقدام اظهار داشت که توکن های ERC-20 فروخته شده دیگر داد و ستد نمی شوند. سال گذشته این پلتفرم از بلاک چین اتریوم به شبکه اصلی EOSIO خود منتقل شد.

شرکت Block.one افزوده است که SEC یک معافیت مهم را صادر کرده است به طوری که این شرکت مشمول محدودیت های مداومی که معمولاً در مورد این نوع فروش ها اعمال می شود، نخواهد شد. شرکت Block.one افزوده است که این مسئله نشان می دهد که قانون گذاران از رعایت قوانین توسط شرکت Block.one راضی بوده است. در ادامه‌ی این بیانیه آمده است:

در خصوص حل مسائل موجود با کمیسیون SEC بسیار خوشحال هستیم و به همکاری مستمر با قانون گذاران و سیاستگذاران متعهد هستیم، زیرا شفافیت های پیرامون چارچوب های قانونی برای دارایی های دیجیتال در حال گسترش می ‌باشد.

شرکت Block.one در توئیتر خود عنوان کرده است:

شرکت Block.one یه همکاری با کمیسیون SEC به صورت “نه تایید و نه انکار” ادامه می ‌دهد. نیاز نیست هیچ توکنی به عنوان اوراق بهادار ثبت شود. کمیسیون SEC معافیت مهمی برای تجارت های آینده به شرکت Block.one اعطا کرده است.

واکنش قیمت توکن EOS

خبر اخیر برای پلتفرم و قیمت توکن EOS اساسا مثبت و صعودی بوده است. در حال حاضر توکن EOS یکی از بهترین عملکردهای بازار را در اختیار دارد، به طوری که با افزایش حدود ۷ درصدی، قیمت آن از ۲٫۷۵ به ۲٫۹۵ دلار رسیده است.

حجم روزانه آن نیز از حدود ۱ میلیارد دلار به ۲ میلیارد دلار افزایش یافته است که با هاردفورک اخیر بالاترین میزان حجم معاملات هفتگی می‌باشد. توکن EOS همانند سایز آلت کوین ها، سال خوبی را پشت سر نگذاشته است و پس از پامپ به ۸٫۴ دلار، با دامپ به ۲٫۷۵ دلار مواجه شد.

گفتنی است که خبر اخیر برای شرکت Block.one و توکن EOS خبر خوبی بود، زیرا هم اکنون این شرکت می تواند به جلو حرکت کند و روی فناوری متمرکز شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location