سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رئیس جمهور ونزوئلا: روش‌های پرداخت ارزهای دیجیتال به زودی در این کشور فعال می‌شود

نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در یک کنفرانس مطبوعاتی تلویزیونی عنوان کرد که دولت ونزوئلا از ارزهای دیجیتال به عنوان “روشی برای پرداخت رایگان ملی و بین المللی” استفاده می کند.

مادورو در ادامه عنوان کرد که وزیر دارایی و بانک مرکزی ونزوئلا ابزار جدیدی دارند که ما خیلی زود آنها را فعال خواهیم کرد تا همه بتوانند معاملات بانکی و همچنین پرداخت های ملی و بین المللی را از طریق حساب های بانک مرکزی انجام دهند. “ونزوئلا در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت می کند.”

هفته گذشته بلومبرگ گزارش داد که بانک مرکزی ونزوئلا در حال انجام آزمایش های داخلی برای مشخص کردن این مسئله است که آیا می تواند ارزهای دیجیتال را در ذخایر خود نگه داری کند یا خیر. بنا به اظهارات چهار منبع آگاه، این تلاش ها به درخواست شرکت دولتی نفت و گاز ونزوئلا انجام می شود که به دنبال ارسال بیت کوین و اتریوم به بانک مرکزی است و دارای اختیار پولی‌ای هستند که می توانند به کارپردازان شرکت های نفت با توکن ها پرداخت می‌ کنند.

خوان گوآیدو (Juan Guaido)، رقیب مادورو که توسط بیش از ۵۰ کشور جهان به عنوان رهبر به حق ونزوئلا شناخته می شود، در یک کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد که استفاده دولت از ارزدیجیتال، نشان دهنده‌ی ناامیدی است. متوسل شدن به این نوع گریز تأکید می کند که چه بحران اقتصادی عمیقی در دولت وجود دارد.

گفتنی است که تحریم های ایالات متحده تا حد زیادی ونزوئلا را از سیستم مالی جهانی جدا کرده و به ایجاد یکی از شدیدترین بحران های اقتصادی جهان کمک کرده است و مقامات این کشور را وادار کرده که از روش های دیگری برای جابجایی پول استفاده کنند.

در حالی که برنامه های مادورو برای راه انداز نخستین ارز دیجیتال دولتی حاکم بر جهان تا حد زیادی ناکام است، تلاش های پی در پی برای استفاده از ارزهای دیجیتال نشان دهنده‌ی این است که دولت ونزوئلا برای رسیدن به روشی برای دورزدن محدودیت ها چقدر ناامید است.

مادورو در این خصوص عنوان کرد که دونالد ترامپ و تحریم های وی  ونزوئلا را از انجام معاملات در همه‌ی بانک های جهانی منع کرده است. فرمول های دیگری برای پرداخت وجود دارد  و این همان چیزی است که ما از آن استفاده می کنیم، زیرا سیستم پرداخت ما کاملاً در چین و روسیه کار می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location