سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معرفی ۵ فاست برتر برای کسب اتر در سال ۲۰۱۹!

فاست ها به روشی سرگرم کننده و منحصر به فرد برای صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند که در طی سالیان متمادی برای انتشار کوین های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله ما به دنبال بهترین فاست های اتریوم هستیم که به شما کمک می کند تا در اسرع وقت به کسب اتریوم بپردازید.

در حالی که فاست ها به ندرت پرداختی های برجسته ای را ارائه می دهند، آنها برای کاربران روشی برای کسب فوری دارایی های دیجیتال فراهم می کنند و در این حالت کاربران مجبور به خرید این دارایی ها از صرافی ها نیستند. با استفاده از اتر شما قادر خواهید بود که هم به تعداد زیادی از برنامه های غیرمتمرکز در شبکه اتریوم و همچنین به صرافی های غیرمتمرکز دسترسی داشته باشید.

Ethereum-Facet

Ethereum-Facuet.org به کاربران این امکان را می دهد تا در ازای حل کپچا (captchas) یا شرکت در بازی ها، اتر کسب کنند. یک تایمر بالای ۲۴۰ دقیقه ای بین مطالبه ها دارد اما این پلتفرم یکی از فاست های باثبات اتریوم بوده است که از زمان آغاز به کار بیش از ۶٫۰۰۰ دلار اتریوم رایگان پرداخت کرده است و بیش از ۶ میلیون مطالبه داشته است. کاربران همچنین هر بار که درخواست می کنند ، یک بلیط لاتاری نیز دریافت می کنند که می تواند برای لاتاری روزانه نقد شود و احتمال برنده شدن بین ۰٫۰۰۵ اتریوم تا ۰٫۰۱۵ اتریوم برای کاربر مطرح می باشد.

Claim Free Coins

ClaimFreeCoins پلتفرمی است که چندین دارایی دیجیتال را پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا اتر مطالبه کنند. وب سایت Etherum-Faucet، از الگوریتم حل مسئله کپچا برای به دست آوردن اتریوم استفاده می کند. تایمر بین مطالبه ها پنج دقیقه تعیین شده است و پاداش زیرمجموعه گیری برای کاربران ۵۰ درصد است. پاداش ها می توانند مستقیما وارد میکرو والت Faucethub کاربر شوند.

Speedup Faucet

Speedup-Faucet به کاربران این امکان را می دهد تا با حل کردن رسانه هایی مانند کپچا ها یا بازی های مبتنی بر وب ، شروع به کسب اتر کنند. تایمر بین مطالبه ها ۱۰ دقیقه تعیین شده است که کاربران می توانند در هر مطالبه بیش از ۳۴۰۰ gwei کسب کنند. علاوه بر این، این پلتفرم امکان واریز مستقیم اتریوم را به یک کیف پول اتر فراهم می کند و یک پاداش زیرمجموعه گیری مناسب ۱۰ درصدی را نیز فراهم می کند. هر هفته به ۱۰ مطالبه کننده برتر، درصد مشخصی از کل مطالبه ها به عنوان پاداش اعطا می شود که این کار انگیزه کاربران را برای فعالیت بیشتر در فاست بیشتر می کند.

Allcoins

Allcoins یکی دیگر از فاست هایی است که چندین دارایی دیجیتال را پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه مطالبه اتر را می دهد. تایمر چهار دقیقه ای بین مطالبه ها تنظیم شده است و به کاربران امکان انتخاب حل کپچا یا رسانه های دیگر، بازی کردن بازی ها یا استخراج مستقیم اتریوم از طریق یک مرورگر فراهم شده داده می شود. در حالی که استخراج بر اساس مرورگر کارایی کمتری نسبت به استخراج سنتی ارزهای دیجیتال با سخت افزار مناسب دارد، اما به کاربران این امکان را می دهد تا تنظیمات خود را در هنگام انجام وظایف دیگر تنظیم کنند.

FireFaucet

Firefaucet یک سطح کاربری شهودی را برای کاربران به منظور دسترسی به چندین ارز دیجیتال از جمله اتریوم فراهم می کند. این فاست دارای تایمر ۳۰ دقیقه ای بین مطالبه ها می باشد و کاربران می توانند با کامل کردن کپچا، حل کردن رسانه ها و یا مشغول شدن در استخراج مرورگری اتر کسب کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند برای دریافت ۲۰ درصد پرداختی اضافی در این فاست اتریومی برخوردار شوند.

Approaching Faucets

مهم تر از همه اینکه، فاست ها روشی کارآمد برای جمع آوری مقادیر قابل توجهی از ارزهای دیجیتال نیستند. در عوض، آنها روش هایی را برای دستیابی فوری به توکن ها بدون نیاز به ثبت نام و خرید از طریق صرافی ها، در اختیار کاربران قرار می دهند. هنگام انتخاب فاست، روی پلتفرم هایی متمرکز شوید که بهترین نسبت زمان به پرداختی را فراهم می کنند و همیشه نحوه توزیع وجوه قبل از اقدام را بررسی کنید.

اعضای برجسته مختلفی در جامعه ارزهای دیجیتال عنوان کرده اند که اولین توکن های خود را (اغلب بیت کوین) با استفاده از فاست ها و در اثر وعده پول رایگان به دست آورده اند به این صورت که تطمیع شده و وارد این فضا شده اند. درست است که فاست ها پول مجانی می دهند اما بدانید که کسب مقادیر زیاد از طریق آنها دشوار است.

در عوض، این فاست های اتریومی می توانند به عنوان روشی برای کمک به ورود به اکوسیستم اتریوم و شروع تجربه با توکن های ERC20، برنامه های غیر متمرکز و سایر موارد، مورد استفاده قرار گیرند..

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location