سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نترسید، قیمت بیت کوین دوباره افزایشی می‌شود!

“حباب بیت کوین در حال تکرار است”. این جمله تکراری بدبینان به بازار ارزهای دیجیتال است که از زمان رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۴۰۰۰ دلار و افت آن دائما آن را عنوان می کنند. این بدبینان به بیت کوین بر این عقیده هستند که این روند صعودی و سقوط اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، آخرین تلاش بیت کوین برای بزرگتر جلوه کردن است تا به سرمایه گذاران اولیه و کسانی که با بیت کوین آشنایی دارند سود برساند.

هرچند بسیاری از تحلیلگران متقاعد شده اند که تا زمانی که فاندامنتال ها و ساختار بلندمدت بازار بدون تغییر باقی بماند، افت قیمت بیت کوین تا زمانی که نصف شدن پاداش استخراج در سال ۲۰۲۰ رخ دهد، واقعی خواهد بود.

نترسید، کاهش پایان خواهد یافت

بیت کوین از زمان رسیدن به قیمت ۱۴ هزار دلار در ماه ژوئن، شرایط خوبی نداشته است. از آن زمان و طی یک دوره بیش از سه ماهه قیمت بیت کوین بیش از ۴۲ درصد کاهش یافته است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری به این باور برسند که خیلی زود دوباره شاهد ادامه‌ی زمستان ارزهای دیجیتال سال ۲۰۱۸ خواهیم بود.

اما جاش راجر یکی از تحلیلگران برجسته این حوزه اخیرا به خوش یینان بیت کوین اطمینان خاطر داده است. راجر خاط نشان کرده است که در بازار گاوی سال ۲۰۱۳، بیت کوین قبل از اینکه قیمت افزایشی ۱۶۰۰ درصدی را تجربه کند، طی ۸۹ روز ۷۵ درصد کاهش یافت.

آنچه که راجر بیان می کند این است که روند نزولی کنونی بیت کوین باعث نمی شود که این ارز دیجیتال از بازار گاوی خارج شود و سرمایه گذاران می ‌توانند انتظار داشته باشند که روند صعودی در سال آتی از سر گرفته شود. وی عنوان کرد:

بازار بیت کوین در سال ۲۰۱۳ را با سال ۲۰۱۹ مقایسه کنید.

در سال ۲۰۱۳ قبل از رشد ۱۶۰۰ درصدی بیت کوین و رسیدن به بالاترین قیمت خود در آن سال، قیمت این ارز بیش از ۷۵ درصد و طی ۸۹ روز افت کرد.

در سال ۲۰۱۹ نیز قیمت بیت کوین اخیراا افت ۴۲ درصدی را طی ۹۱ روز تجربه کرده است.

قیمت ممکن است به کاهش خود ادامه دهد، اما انتظار می رود که روند افزایشی بعد از کاهش ادامه یابد.

مطمئنا کاهش قیمت بیت کوین از ۱۴٫۰۰۰ دلار، چشمگیر به نظر می رسد، اما در واقع این شرایط بخشی از مسیر استاندارد بیت کوین است.

طبق گزارشات، یاسین الماندیرا (Yassine Elmandjra)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال شرکت ARK خاطر نشان کرده است که روند فعلی بیت کوین مشابه سطوح بهبودی قیمت در دوره های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ می باشد.

در واقع، همانطور که از نمودار المانجرا نشان می دهد، بیت کوین در مدت زمان ۲۸۴ روز تقریباً ۴۰ درصد از از بالاترین قیمت خود را بازیابی کرده است که می توان گفت عملکردی بسیار بهتر از دو دوره قبل داشته است.

این بدان معناست که علی رغم آنچه معامله گران و تحلیلگران احساسی در توییتر عنوان می کنند، بازار ارزهای دیجیتال در روند نزولی دیگری قرار ندارد.

بیت کوین همچنان درگیر روند صعودی بلندمدت خود می باشد

راجر اظهارات فوق را با این فرض که بیت کوین هنوز در روند صعودی خود قرار دارد، بیان کرده است. در حالی که برخی ممکن است این نظر را نوعی کوته نظری می‌دانند، اما طبق داده های فاندامنتال و برخی داده های قیمتی، حق با اوست.

به عنوان مثال، اکنون نرخ هش شبکه شبکه بلاک چین بیت کوین هم اکنون به ۱۰۰ اگزاهش در ثانیه نزدیک شده است. به گفته هانس هاوگ (Hans Hauge)، از شرکت ایکیگای (Ikigai)، این، یک نشانه اساسی است برای این مسئله که بیت کوین اساساً از همیشه قوی تر بوده و در روند بازار نزولی قرار ندارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location