سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پاداش ۱۷ هزار دلاری شبکه Loom برای توسعه دهندگان DAppsها

شبکه «لوم»که در حقیقت شبکه ای مبتنی بر بلاک چین و طراحی شده برای استفاده از اپلیکیشن های اجتماعی و بازی های کامپیوتری محسوب می شود، از راه اندازی سیستم جدید اعطای جایزه و پاداش خود خبر داد.
بر اساس بیانیه رسمی صادر شده از سوی شبکه لوم، این شبکه اقدام به راه اندازی کمپین جدیدی برای به کارگیری و استخدام توسعه دهندگان DAppهای جدید کرده که در ازای فعالیت آنها، توکن های لوم به آنها اعطا خواهد شد.
متئو کمپبل، قائم مقام مدیر عامل لوم در این خصوص گفت: جهت راه اندازی اکو سیستم ما، به دنبال آن هستیم تا به سهامداران، ارزیابان و توسعه دهندگان DAppهای خود، توکن های LOOM را به عنوان پاداش انجام فعالیته های مختلف آنها هدیه دهیم. شبکه لوم بالاترین میزان سنجش پذیری را در سیستم بلاک چین دارا بوده و اکنون به جای پیگیری روندی ثابت، به دنبال تطمیع بیشتر منافع توسعه دهندگان هستیم. ما می خواهیم تا سال آینده بسیار بهتر و سریعتر حرکت کرده و فراتر از این نقش رهبری قدم برداریم.
گفته می شود به همین منظور، میلیون ها توکن لوم هم اکنون برای پیشبرد اهداف این شبکه تا ماه اکتبر آماده خواهد شد. توسعه دهندگان ۱۰ DApp نخست در زنجیره پایه لوم که نام آنها در برنامه DappRadar این شبکه به ثبت رسیده باشد، ۵۰ هزار توکن لوم به عنوان پاداش دریافت کرده که ارزش این رقم، چیزی حدود ۱۷۵۰۰ دلار خواهد بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location