سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معرفی ۶ راهکار پرداخت ارزهای دیجیتال برای تجار!

لازم نیست شما یک طرفدار پرو پا قرص بیت ‌کوین یا یک متفکر عرصه فناوری باشید که بخواهید بدون استفاده از شخص ثالث ارزهای دیجیتال را بپذیرید. با وجود کارمزد خرید پایین، سرعت پرداخت بالا و برگشت ‌ناپذیری تراکنش‌ ها، سیستم‌ های پرداخت غیرمتمرکز مزیت ‌های بی‌شماری بر سیستم‌ های پرداخت سنتی دارند. در اینجا، ۶ مورد برای پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین عنوان شده که به بیان آنها می پردازیم.

ارز دیجیتال را بدون هیچ سؤالی بپذیرید

برای بازرگانانی که علاقه مند به پذیرش رمز ورود به صورت آنلاین یا آنلاین باشند، اکنون گزینه های زیادی وجود دارد. صرافی‌ های بزرگی مانند کوین بیس و بیت پی، بزرگ‌ ترین ارائه‌ دهنده سرویس‌ های پرداخت آنلاین ارزهای دیجیتال هستند. این صرافی‌ها که متمرکز ارائه می ‌شوند برای مشتریانی که مورد تحریم‌ های آمریکا قرار گرفته ‌اند، محدودیت قائل می ‌شوند. همچنین به خاطر ذات تمرکزگرای خدمات این صرافی‌ ها حساب‌ های خرده فروشان ممکن است به خاطر رعایت نکردن استانداردهای آن‌ها بسته شود. استفاده از سرویس ‌های غیرمتمرکز علاوه بر نداشتن مشکلات فوق برای سرویس دهی، محرمانگی بیشتری را نیز برای مشتریان شما فراهم می‌ آورد.

Atomicpay

Atomicpay یک برنامه پرداخت غیر انحصاری است که از هفت ارز دیجیتال از جمله بیت کوین کش، بیت کوین، لایت کوین و دش پشتیبانی می کند. کاربری آسانی دارد، ارزهای دیجیتال به بیش از ۱۵۰ نوع ارز فیات را ارائه می دهد، می توانید Atomicpay را در یک ماژول تجارت الکترونیکی مانند Woocommerce ادغام کنید که به این طریق، ایجاد دکمه های پرداخت برای قرار گرفتن در سایت شما آسان است. سرویس غیرمتمرکز Atomicpay از هفت رمز ارز مهم بازار ازجمله بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین و دش پشتیبانی می‌کند. کاربری آسانی دارد و رمز ارزها را به ۱۵۰ ارز فیات تبدیل می‌ کند و روش های حریم خصوصی خوبی نیز در آن ایجاد شده است که از جمله آنها ایجاد آدرس جدید برای هر تراکنش می باشد.

Atomicpay همچنین برای استفاده در فروشگاه های فیزیکی مناسب است. این یکپارچه سازی API و امکان تولید فاکتور پرداخت را تنها در چند ثانیه ارائه می دهد. از نظر هزینه باید عنوان کرد که بدون نیاز به رعایت KYC این سرویس تنها ۰٫۷ تا ۰٫۹ درصد هر تراکنش را به عنوان کارمزد دریافت می ‌کند. با این حال ، برای ارتقاء به یک برنامه تجاری از شما خواسته می شود تحت KYC قرار گیرید. پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بزرگ تر مانند اتریوم نیز مفید خواهد بود، همانطور که ماژول های تجارت الکترونیکی که عنوان شده به زودی به این سیستم اضافه خواهند شد. گذشته از این، Atomicpay گزینه ای همه جانبه برای بازرگانانی که مایل به یک راه حل غیر انحصاری هستند فراهم می کند.

CMM Pay

سرویس دیگر CMM Pay است. CMM Pay یک استارتاپ پرداخت در انگلیس است که از آغاز ماه جاری شروع به فعابیت کرده است. گفتنی است که بیت ‌کوین، تنها ارز اصلی است که در حال حاضر در این سرویس پشتیبانی می شود. هیچ نیازی برای رعایت KYC ندارد و در عرض ۵ دقیقه بر روی وب‌ سایت شما قرار خواهد گرفت. این سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و تنها ۱ درصد هر تراکنش را به عنوان کارمزد دریافت می ‌کند، هرچند برای مدت زمان محدودی این کارمزد حذف شده است. این ویژگی ها شامل پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتریان می شود.

۸Pay

سرویس ۸Pay یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز بر بستر اتریوم است. ۸Pay غیر شخصی است و نیازی به KYC ندارد. شاید تنها عیب این سرویس پشتیبانی از اتریوم و توکن هایی با استاندارد ERC20 باشد. این ویژگی امکان ایجاد قرار دادهای هوشمند را نیز برای پرداخت‌ های مشتریان فراهم می‌کند.که اکثر شبکه های ارزهای دیجیتال از آن پشتیبانی نمی کنند. این سرویس هم دارای برنامه وب و هم برنامه موبایل می باشد. ۸Pay همچنین دارای دکمه های پرداخت، پیوندهای پرداخت منحصر به فرد است.

Coinbase Commerce

کوین بیس، به دلیل برخی از تصمیمات اجرایی خود باعث جلب توجه کاربران می شود. برنامه Coinbase Commerce یک سرویس بدون کارمزد و با کاربری آسان است و از ارزهای دیجیتال بیت‌ کوین، بیت ‌کوین کش، لایت ‌کوین و اتریوم پشتیبانی می‌ کند و ادعا می شود که بیش از ۲۰۰۰ تاجر از Coinbase Commerce استفاده می کنند.

Blockonomics

سرویس دهنده بعدی Blockonomics است. اگرچه کار با این سرویس برای مشتریان آشنا با ارزهای دیجیتال دشوار نخواهد بود، اما هنوز راه زیادی برای توسعه این سرویس وجود دارد. همچینی طیف وسیعی از افزونه های تجارت الکترونیک توسط صورتحساب سازمانی و امکان پذیرش بیت کوین در کیف پول شما از جمله کیف پول های سخت افزاری برای امنیت بیشتر ارائه شده است.

Bitcoin Cash Register

با توجه به ساده تر شدن برنامه های تجاری، Bitcoin Cash Register یک برنامه است که برای سیستم عامل های اندروید و ios ارائه شده و توسط Bitcoin.com ساخته شده است. تنها کاری که برای شروع کار نیاز دارید استفاده از کلید عمومی کیف پول بیت کوین کش شماست. این ساده است زیرا منظور از ارزهای دیجیتال نیز ساده بودن آنهاست. دیگر نیازی به راه حل های لایه دوم، کانال های پرداخت یا متولیان امر برای تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز فیات و برعکس نیست، چرا که مشتری فقط می تواند یک دکمه را فشار دهد و وجوه در چند ثانیه مستقیماً به کیف پول فروشنده ارسال می شود. این سرویس تنها از بیت‌کوین کش پشتیبانی می‌کند و نیازی به هیچ سایت واسطی ندارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location