سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بالاترین میزان شفافیت مالی در دو پلتفرم مبادلات ارزی Coinbase و Kraken

موسسه شفافیت بلاک چین (BTI) از انتشار جدیدترین گزارش از نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال خبر داد که بر اساس آن، دو پایگاه مبادلاتی کوین بیس و کراکن در زمره شفاف ترین و پاک ترین پایگاه های مبادلاتی ارزهای دیجیتال قرار گرفته اند.
گفته می شود این پنجمین گزارش منتشر شده از سوی موسسه شفافیت بلاک چین در حوزه نظارت بر شفافیت بازار بوده که میزان حجم مبادلاتی پایگاه های مبادلات ارزی دیجیتال را نیز مورد سنجش قرار داده است. این موسسه کار انتشار گزارش های مشابه را از آگوست سال ۲۰۱۸ آغاز کرده و با استفاده از الگوریتم های طراحی شده برای سنجش پایگاه ها، روند کاری آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد.
در گزارش اخیر منشر شده از سوی BTI آمده است: از ابتدای سال ۲۰۱۹، میزان پولشویی تجاری جهانی در پلتفرم های مبادلات ارزی دیجیتال با ۳۵٫۷ درصد کاهش مواجه شده است. فرآیند اشتراک گذاری اطلاعات جمع آوری شده در دست ما با استفاده از مکانیسم هایی در خصوص پولشویی تجاری در حساب ها و با هدف کاهش میزان آنها انجام شده است.
همچنین بر اساس گزارش مذکور، پایگاه های مبادلات ارزی دیجیتال کوین بیس، کراکن، پولونیکس و آپ بیت در زمره شفاف ترین پایگاه های مبادلاتی قرار گرفته اند. از سوی دیگر، دو پایگاه مبادلات ارزی OKEx و Bibox از بالاترین میزان پولشویی رنج می برند.
BTI همچنین افزوده است که دو کشور آمریکا و ژاپن در میزان توسعه یافتگی صنعت ارزهای دیجیتال و استفاده از این ارزها در بالاترین سطح توانگری قرار گرفته اند.
این موسسه دلیل برتری دو کشور یاد شده در این صنعت را به این گونه عنوان کرده است: این موضوع به فاکتورهای مختلفی از جمله استانداردهای قانونی و مقررات در این کشورها بستگی دارد. با این حال، وضع مقررات بیش از حد سختگیرانه، کمکی به افزایش شفافیت کاری برای پلتفرم ها نخواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location