video thumb

خرید استارت آپ پیام رسان Servicefriends توسط فیس بوک

شرکت فیس بوک از خرید استارت آپ مبتنی بر هوش مصنوعی Servicefriends جهت به خدمت گرفتن آن به عنوان سرویس پیام رسانی برای مشتریان کالیبرا خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی کالیبرا و لیبرا که هر دو از پروژه های متعلق به فیس بوک محسوب می شوند، این غول بزرگ ارتباطات از مشتریان بدون حساب بانکی خود خواسته تا از کالیبرا به عنوان یک اپلیکیشن مالی و با اتصال از طریق واتساپ و مسنجر فیس بوک استفاده نمایند.
Servicefriends بات های پیام رسان مبتنی بر هوش مصنوعی را تولید می کند که گفته می شود می توانند میمیک صورت و حتی احساسات کاربران خود را تشخیص دهند، به گونه ای که کاربر به هیچ عنوان حس کار با یک بات را نداشته و در محیطی کاملا طبیعی با آنها ارتباط برقرار میکند.
فیس بوک در همین خصوص در وب سایت خود نوشته است: ما بسیار از اعلام این موضوع خرسندیم که Servicefriends اکنون در حال حرکت به سمت فصل بعدی ماجراهای پر هیجان ما است. طی چهار سال گذشته، ما به گونه ای مدیریت کرده ایم که یک پلتفرم عالی برای برندهایمان جهت انتقال تجربیات از طریق واتس اپ و مسنجر ایجاد نماییم. ماموریت ما انتقال راه های تجاری است که بتوانند با مردم تعامل کرده و به مردم اجازه بدهند تا با بخش های تجاری دیگر به گونه ای دوستانه در تعامل باشند.