video thumb

قرار گرفتن تزوس در فهرست ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده در صرافی بایننس!

مدیرعامل صرافی بایننس ضمن اضافه اشاره به امکان انجام اثبات سهام در شبکه تزوس از اضافه شدن این ارز دیجیتال به فهرست ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در این صرافی خبر داد.

سپرده های تزوس در حال حاضر در دسترس می باشند

بایننس به طور رسمی از اضافه شدن تزوس (XTZ) به فهرست ارزهای دیجیتال خود خبر داد و عنوان کرد که کاربران از این پس می‌ توانند تزوس را با بیت کوین، تتر (USDT) و توکن‌ های بایننس، «بایننس کوین» (BNB)، معامله کنند.

در پی اعلام این خبر، کاربران می توانند به حساب های خود تزوس واریز کنندکنند ، ضمن اینکه انجام معاملات برای امروز برنامه ریزی شده است.

اشاره‌ی چانگ پنگ ژائو به اختصاص سهام به شبکه تزوس

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس که با نام اختصاری CZ شناخته می شود، در توییتر خود نوشت: شما می دانید که گام بعدی چیست، درست است؟

س از این توییت یکی از کاربران توئیتر در اظهارنظری عنوان کرد که منظور ژائو ایجاد امکان اختصاص سهام به شبکه تزوس توسط بایننس است. ژائو نیز پاسخ مشخصی به این اظهار نظر نداد و تنها با یک ایموجی خنده پاسخ داد.

همانطور که در وبلاگ بایننس توضیح داده شده است، تزوس یک بلاک چین اصلاح گر است که می تواند با به روزرسانی خود تکامل یابد، چرا که در بلاک چین تزوس سهام ‌داران می ‌توانند با رای ‌گیری تصمیم بگیرند که چه اصلاحاتی در شبکه صورت گیرد.

الگوریتم اجماع اثبات سهام (TS) اثبات سهام (PoS) به همه سهام ‌داران اجازه می دهد تا در تایید تراکنش ‌های شبکه شرکت کنند و جوایزی نیز کسب کنند.

بر اساس اطلاعات وب ‌سایت Staking Rewards به اختصاص سهام به شبکه staking و به تایید تراکنش‌ ها در تزوس Baking گفته می شود. از این رو Baking بلاک ‌های جدید به معنی ایجاد بلاک ‌های جدید در بلاک چین تزوس است.

پروتکل اثبات سهام در تزوس به سهام ‌داران این امکان را می‌ دهد تا در روند Baking و نظارت در شبکه سهیم باشند. این کار از طریق اختصاص واحدهای تزوس به شبکه انجام می ‌شود. سهام‌ داران حتی با کمترین میزان سرمایه نیز می توانند در پروسه‌ی Baking شرکت داشته باشند.

براساس این وب سایت، هنگام اختصاص واحدهای تزوس در این سرویس ‌ها، دارایی‌ های فرد مالک به نسبت واحدهایی که شبکه اختصاص داده‌ اند تعیین می ‌شود و پاداش‌ ها نیز به همین نسبت به سهام ‌دار تعلق خواهد گرفت. پرداخت پاداش نیز پس از انتشار آنها توسط شبکه به مالک می ‌رسد.

همچنین گفتنی است که اگر تمام واحدهای تزوس پردازش شده و در اختیار شبکه قرار گیرند، نرخ تورم سالانه تزوس ۵٫۵ درصد خواهد شد. اوایل ماه آگوست، فهرستی از جانب بنیاد INDX منتشر شد که در آن ۱۰ بلاک چین اثبات سهامی که بیشترین سود را دارند، معرفی شده بود، اگرچه تزوس در این رده بندی قرار نگرفته بود.