video thumb

پیش‌بینی هایز مبنی بر افزایش قیمت بیت کوین تا ۱۰۰٫۰۰۰ دلار!

آرتور هایز مدیرعامل صرافی بیتمکس، بزرگ ترین پلتفرم معاملات اوراق مشتقه ارزهای دیجیتال در جهان عنوان کرد که بازار ارزهای دیجیتال تاثیر عمیقی بر روی نحوه معامله دارایی های سنتی خواهند گذاشت.

هایز در نشست Milken Institute Asia سنگاپور گفت معامله گران بازارهای سنتی در آینده سختی بیشتر و خواب کمتری خواهند داشت. وی توضیح داد:

برخی از شیوه های موجود در بازار ما در معاملات سنتی تقلید می شود. همه این موارد به نحوه معاملات سنتی بورس، اوراق قرضه و فارکس معامله می شوند.

پس از آنکه از بازار سنتی بیرون آمدید و بدانید که در ۱۰ سال آینده همه چیز دیجیتالی خواهد شد، متوجه می‌شوید که بیت کوین ممکن است در اقتصاد آینده به بخش مهمی تبدیل شود.

وی که فارغ التحصیل دانشکده تجارت Wharton می باشد، عنوان کرد که در خصوص بیت کوین همچنان بسیار خوش بین می ‌باشد. وی معتقد است بیت کوین در سال آینده به ۲۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید و طی سه سال آینده به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار نیز خواهد رسید.

هایز در خصوص هویت ناشناس خالق بیت کوین نیز عنوان کرد که احتمالا هویت او برای همیشه یک راز باقی می‌ماند.

وی افزود: فکر کنم او مرده باشد.

بیتمکس به نبرد با کمیسیون معاملات کالاهای آتی آمریکا (CFTC) ادامه می ‌دهد. کمیسیون CFTC در حال بررسی این موضوع است که آیا بیتمکس به طور غیرقانونی امکان معاملات ارز دیجیتال را به شهروندان آمریکایی ارائه می ‌دهد یا خیر. بیتمکس می گوید که همه تلاش خود را می کند تا مانع انجام معاملات توسط شهروندان آمریکایی شود.

پس از آنکه مشخص شد از بیتمکس تحقیقاتی در حال انجام است، حجم معاملات در این صرافی با کاهش مواجه شد، اما هایز می گوید که این تجارت هم چنان بسیار پررونق است و صرافی بیتمکس در حال استخدام افراد است.

وی گفت: ما قطعا با کمبود نیرو مواجه هستیم و در حال استخدام در تمام بخش ها می ‌باشیم. با این حال، هایز مستقیماً به تحقیقات CTFC اشاره ای نکرد.