سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آیا این احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین به زیر ۹٫۰۰۰ دلار برسد؟

بکت (Bakkt) امروز، دوشنبه ۲۳ سپتامبر، خدمات قراردادهای آتی فیزیکی بیت کوین خود را ارائه خواهد کرد. اما به نظر می رسد که قیمت بیت کوین ظاهرا حرکتی نداشته و حتی در طول آخر هفته روندی نزولی نیز داشته است.

شباهتی بین قراردادهای آتی CME و بکت وجود ندارد

کریپتو میشل (Crypto Michaël)، یک معامله گر معروف، در توییتر خود مطلبی را درباره‌ی راه اندازی قراردادهای آتی بیت کوین منتشر کرد. وی در این توییت عنوان کرد که هیچ شباهتی بین قراردادهای آتی CME که در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و بکت که قرار است روز دوشنبه به مرحله اجرا برسد، وجود ندارد.

وی اظهار داشت که این دو کاملا با هم متفاوتند و در نقاط متفاوتی از چرخه بازار راه اندازی شده اند.

افت قیمت بیت کوین به زیر ۱۰٫۰۰۰ دلار

قیمت بیت کوین به نوعی دوباره با افتی شدید به سمت سطح حمایت ۹۶۰۰ دلار در حرکت است. این پایین ترین قیمت بیت کوین در طی تقریبا سه هفته است. در عین حال حدود سه ماه است که بیت کوین در رنجی محدود نوسان دارد.

جاش راجر، تحلیلگر و از گاوهای بیت کوین در آخرین توییت خود پیش بینی کرد که این چرخه در آینده ای نزدیک دوباره تکرار خواهد شد.

سطح حمایت خوشایند برای بیت کوین در ۱۰۰۰۰ دلار قرار دارد، اما اکنون با افت قیمت در معاملات بیت کوین، ممکن است تا ۹٫۷۰۰ دلار کاهش پیدا کند و حتی در صورت ادامه روند ممکن است قیمت به سطح ۹۳۰۰ دلار برسد.

آیا قیمت بیت کوین دوباره ۷۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

مطابق آخرین نمودارهای عملکرد قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال تا به حال ۴ بار سطوح حمایت ۹۴۰۰ دلار تا ۹۶۰۰ دلار را تجربه کرده است. اما اگر نتواند این سطوح حمایت را حفظ کند، می توانیم شاهد این باشیم که قیمت بیت کوین تا ۸۰۰۰ دلار الی ۷۵۰۰ دلار کاهش یابد. دونالت (DonAlt ) از جمله معامله گران مشهور در توییتر نیز در یکی از توییت های خود عنوان کرد:

برای رسیدن و حفظ چند باره یک سطح حمایت، محدودیت وجود دارد و بیت کوین به سرعت به این محدودیت نزدیک می شود.

صادقانه باید گفت که در این مرحله و تا زمان راه اندازی معاملات قراردادهای آتی بیت کوین توسط بکت، جز صبر و تماشای روند نمی توان کار مهمی انجام داد. ممکن است روند قیمتی کنونی وارونه شود و سطح ۱۰۰۰۰ دلار را پشت سر بگذارد.

بسیاری از جنبه های اقتصادی و اساسی به نفع بیت کوین است. نرخ هش استخراج بیت کوین از ۱۰۰ کوینتیلیون هش فراتر رفته است، اما استخراج کنندگان تسلیم نمی شوند و با وجود افزایش قابل توجه سختی شبکه به کار خود ادامه می دهند. گغتنی است که آخرین افزایش سختی در ۱۳ سپتامبر باعث شد تا احتمال حل و کشف یک بلاک ۱۰٫۳۸ درصد کاهش یافته و سخت تر شود. با این وجود استخرها با افزایش قدرت خود آن را جبران کردند.

علاوه بر این، فدرال رزرو نیویورک، بازارهای مالی ایالات متحده را از نقدینگی سرشار کرده است. اقدامات نزدیک به قیمت ممکن است بازار را متلاطم و غیر قابل پیش بینی نشان دهد، اما هرگز نباید دوراندیشی و داشتن تصویری بزرگ را فراموش کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location