video thumb

دانشگاه جبل الطارق دوره آموزشی رسمی بلاک چین تدوین می‌کند

مرکز تحقیقات و آموزش دانشگاه هوئوبی از آغاز همکاری خود با دانشگاه جبل الطارق در خصوص تحقیق در زمینه موضوعات جدید در حوزه بلاک چین خبر داد. بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده از سوی دانشکاه هوئوبی، گروه هوئوبی که در حقیقت به عنوان بازوی دانشگاه مذکور در زمینه مدیریت پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال این دانشگاه فعالیت می کند، این همکاری را نخستین همکاری رسمی با یک دانشگاه غربی دانسته است.
بر اساس گزارش نشریه کوین تلگراف در ماه اکتبر سال گذشته، دولت جبل الطارق در همکاری با دانشگاه این منطقه اقدام به تشکیل یک گروه مشاور در زمینه توسعه دوره های آموزشی در زمینه تکنولوژی بلاک چین کرده است.
بر همین اساس، «آلبرت ایسولا» وزیر بازرگانی جبل الطارق تفاهمنامه ای رسمی با دانشگاه جبل الطارق به امضا رسانده که بر اساس آن، دولت و دانشگاه به صورت رسمی بر روی پروژه بلاک چین و توسعه آموزش آن در این منطقه مشغول به کار شده اند.
در همین راستا، «جیانینگ یو» رئیس دانشگاه جبل الطارق که از سوی این دانشگاه اقدام به امضای تفاهمنامه جدید با دانشگاه هوئوبی نموده، در این خصوص گفت: ما برای همکاری شکل گرفته با دانشگاه هوئوبی بسیار شگفت زده هستیم؛ به ویژه حوزه تمرکز این قرارداد همکاری بر روی تدوین دوره های آکادمیک با کیفیت برای تحقیق در حوزه DLT ها و آینده آنها خواهد بود.