video thumb

آلچمی خدمات پرداخت بیت کوین را برای ۱٫۲ میلیون معامله‌گر آسیایی راه‌اندازی می‌کند!

معامله گران خرد در سراسر آسیا از هم اکنون می توانند از طریق راهکار هیبریدی جدیدی که توسط آلچمی (Alchemy) راه اندازی شده است، پرداخت های بیت کوین و ارزهای دیجیتال را دریافت کنند.

آلچمی راهکار پرداخت بیت کوین ارائه می دهد

در بیانیه مطبوعاتی که توسط آلچمی صادر شد، این ارائه دهنده خدمات پرداخت ارز دیجیتال جهانی ارزهای دیجیتال از راه اندازی این پلتفرم خبر داد.

این سیستم، خدمات پرداخت هیبرد آلچمی (Alchemy Hybrid Payment Solution) نام دارد. آن به بازرگانان آسیا و خاورمیانه این امکان را می ‌دهد تا به راحتی پرداخت های بیت کوین و ارزهای دیجیتال را بپذیرند. این سرویس با کیف پول های مشهور فیات در آسیا مانند Alipay، WeChat Pay و LinePay به طور یکپارچه ترکیب شده است.

دروازه پرداخت جدید آلچمی علاوه بر بیت کوین بیش از ۳۰ آلت کوین دیگر را شامل اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می کند.

مطابق این بیانیه مطبوعاتی، پرداخت های ارزهای دیجیتال در این پلتفرم با ارز فیات محلی تسویه خواهند شد. این ویژگی، بخشی از تلاش هایی است که به منظور کاهش نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال صورت گرفته است.

راهکار پرداخت هیبردی آلچمی در حال حاضر در هنگ کنگ و سنگاپور فعال است. کمپانی های پرایس رایت (Pricerite) و میدوست گلوبال آسیا (Midwest Global Asia) جزو اولین پذیرندگان این سرویس هستند.

آلچمی علاوه بر ویژگی درگاه پرداخت، در حال بررسی راه های گسترش قابلیت های این پلتفرم است. در حال حاضر گفتگوهایی انجام شده است تا این پلتفرم به رابط های کاربری صرافی های رمزنگاری و دفاتر معاملات فرابورس بیت کوین مجهز شود.

تسهیل پرداخت های خرد ارزهای دیجیتال

محصول جدید آلچمی جدیدترین تلاش برای حل مشکل استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال در معاملات خرد روزانه است. پاتریک نگان (Patrick Ngan)، یکی از بنیان گذاران این شرکت در این باره عنوان کرد:

این یک ابزار متحول کننده بازار جهانی ارزهای دیجیتال است چرا که ارزهای دیجیتال را به سمت تبدیل شدن به یک ارز جهانی واقعی، سوق می دهد. این ابزار، کاربردهایی را در زندگی واقعی ایجاد می کند و دارندگان ارزهای دیجیتال در حال حاضر علاوه بر سرمایه گذاری قادر به خرید کالاها و خدمات نیز می باشند.

اخیرا جک دورسی، یکی از حامیان بیت کوین و مدیرعامل توییتر اعلام کرد که بازار ارزهای دیجیتال هنوز راهی طولانی برای تبدیل شدن به یک روش کاربردی پرداخت دارد. با این حال، رئیس Square بر اینم باور است که بیت کوین سرانجام به ارز بومی اینترنت تبدیل خواهد شد.

بابی لی ، یکی از بنیان گذاران BTCC، در مصاحبه با پادکست چارلی شرم عنوان کرد که به بیت کوین بیشتر به عنوان یک سرمایه گذاری و نه یک ارز در چین نگاه می شود.

پلتفرم هایی مانند آلچمی در بازارهایی مانند چین که دارای اکوسیستم پرداخت الکترونیکی قوی هستند، با رقبایی رو به رو خواهند شد.