سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

وضع مالیات بر مبادله و یا تبدیل ارزهای دیجیتال در فرانسه اجرایی می شود

«برونو لمارین» وزیر اقتصاد فرانسه طی سخنانی اعلام کرد که دولت این کشور نه تنها بر مبادلات ارزهای دیجیتال با یکدیگر مالیات وضع خواهد کرد، بلکه از این پس مبادلات ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات نیز مشمول وضع مالیات خواهد شد.
بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه بلومبرگ، لمارین گفت: من معتقدم زمان تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز فیات، بهترین زمان مناسب برای اخذ مالیات است.
اما این تنها مشکل موجود بر سر راه اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال نبوده و مشکل اصلی به جایی باز می گردد که در پی پرداخت مالیات توسط دارندگان ارزهای دیجیتال، هویت صاحبان تراکنش و اطلاعات مالی آنها قابل رد گیری توسط دولت بوده و این موضوع با ماهیت وجودی ارزهای دیجیتال در منافات کامل خواهد بود. همچنین به گفته لمارین، مالیات بر ارزش افزوده نیز در انتظار مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال خواهد بود.
وی تاکید کرد که مالیات بر ارزش افزوده مشمول آن دسته از دارندگان ارزهای دیجیتال خواهد شد که از این طریق، اموال و یا خدمات مازاد بر سرمایه خود به صورت سود وارد حساب آنها خواهد شد.
گفته می شود دولت فراسه به تازگی رویکردی جدید در قبال مبادله ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده که سیاست های اعلام شده جدید از سوی لمارین، بخشی از این سیاست ها را تشکیل می دهند.
البته فرانسه در مسیر وضع مالیات بر ارزهای دیجیتال تنها نبوده و دولت پرتغال نیز به تازگی اعلام کرده که مبادلات و پرداخت های انجام شده از طریق ارزهای دیجیتال مشمول مالیات خواهند شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location