video thumb

بایننس وام دهی با مونرو، زدکش و دش را آغاز می‌کند!

صرافی بایننس، ۳ ارز دیجیتال جدید را در مرحله‌ی پنجم سرویس وام ‌دهی ارز دیجیتال خود که از ۲۰ سپتامبر در دسترس خواهد بود، به لیست خود اضافه کرد.

نرخ بهره یکسان برای هر ۳ ارز دیجیتال

بایننس پس از راه‌اندازی سرویس وام دهی خود در تاریخ ۲۸ آگوست، به کاربران این امکان را می دهد تا دارایی خود را وام دهند و از این طریق، با سه ارز دیجیتال اصلی از جمله ارزهای دیجیتال مبتنی بر حفظ حریم خصوصی مونرو (XMR)، زد کش (ZEC) و زد کش(DASH) سود دریافت کنند.

مشابه با مرحله اولیه این پروژه، محصول وام‌ دهی در مرحله پنجم خود و بر روی پلتفرم بایننس، پس از عضویت و اشتراک از ۲۰ تا ۲۱ سپتامبر، دارای سررسید ثابت وام ‌دهی ۱۴ روزه خواهند بود که نرخ سود سالیانه این ارزهای دیجیتال مشابه و برابر ۳٫۵ درصد می باشد.

در مرحله ابتدایی، ارز دیجیتال بومی بایننس یعنی بایننس کوین (BNB) دارای نرخ سود سالانه ۱۵ درصد بود که بالاترین نرخ بهره این سرویس می باشد. این در حالی است که این صرافی در مرحله چهارم سرویس جدید خود، نرخ بهره ۱۰ و ۶ درصد را برای BNB در نظر گرفت. در این مرحله، نرخ سود وام ‌دهی بیت کوین نیز ۳ درصد عنوان شد و محدودیت تعداد بیت کوین‌ های ورودی به این سرویس برای هر کاربر همانند اتر، اتریوم کلاسیک و تتر برابر با ۲۰۰۰ واحد بیت کوین است.

صرافی بایننس خاطر نشان کرد که دوره محاسبه بهره برای مرحله پنجم از ۲۰ سپتامبر تا ۴ اکتبر خواهد بود، در حالی که زمان پرداخت سود بلافاصله پس از اتمام دوره وام صورت خواهد گرفت.