video thumb

شما برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به چه چیزی احتیاج دارید؟

خرید امن و بدون دغدغه ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و …. در وب سایت و اپلیکیشن ارزجو، مهم‌ترین نکته‌ایست که می‌توانیم به فعالان حرفه‌ای و افراد تازه وارد حوزه ارزهای دیجیتال بگوییم! چه چیزی مهم‌تر و بالاتر از این برای یک تریدر؟

مجموعه ارزجو خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در قالب وب سایت و اپلیکیشن به مشتریان خود ارائه می‌دهد. می‌دانیم که شعار پشتیبانی ۲۴ ساعته شعاری است که از سایت‌ها و کسب و کارهای مختلف شنیده‌اید ولی بعضا به این اعتمادتان خیانت شده است ولی در ارزجو تمام تلاشمان این است که در دنیای پرتلاطم ارزهای دیجیتال، شما تنها به معاملاتی بیاندیشید که به سودهای دلاریتان بیانجامد!

این روزها کمتر کسی است که از ارزهای دیجیتال و قیمت‌های صعود کرده آن چیزی نشنیده باشد و شاید شما نیز برای ورود به این حوزه وسوسه شده باشید ولی ندانید که برای شروع کار باید چه کنید؟!

ما در ارزجو به شما ۲ نوع خدمات ارائه میدهیم: اولین خدمت ما کاملا رایگان بوده و هیچ‌گونه وجهی از شما دریافت نمی‌شود! این خدمت ما ارائه مشاوره و محتوای متنی، تصویری و صوتی رایگان در حوزه ارزهای دیجیتال است!

شما در ارزجو به هزاران مقاله پیرامون ارزهای دیجیتال و بلاک چین دسترسی پیدا می‌کنید که برای هیچ کدام هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و  به راحتی به مقالات ترجمه شده، ویدئوهای اختصاصی و پادکست‌های تخصصی سایت دسترسی خواهید داشت. همچنین اگر علاقه‌مند به اخبار روز دنیای ارزهای دیجیتال هستید، وبلاگ ما در این زمینه نیز برای شما قابل استفاده خواهد بود.

ارزجو به نشانی سایت www.arzjoo.com در دسترس شماست و اگر می‌خواهید از خدمات نوع دوم ما، یعنی خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، دوج، کاردانو، ورج، استلار و … استفاده نمایید، باید بدانید که ددر ارزجو کمترین کارمزد را خواهید پرداخت و در بسیاری از موارد حتی کارمزدی نمی‌پردازید.

از دیگر موارد قابل ذکر در مورد مجموعه ارزجو حضور کارشناسانی است که به صورت تلفنی جوابگوی هر گونه سوال شما پیرامون ارزهای دیجیتال هستند و ما صرفا یک کارگزار برای معاملات شما نخواهیم بود و سعی می‌کنیم تا در صورت تمایل و نیاز شما، یک مشاوره دلسوز برایتان باشیم و نظرات کارشناسی کارشناسانمان را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

در ارزجو می‌توانید به صورت لحظه‌ای به آخرین قیمت انواع ارز دیجیتال دسترسی پیدا کنید و همان‌طور که در ابتدا ذکر شد ما هدفی جز فراهم کردن محیطی امن و بدون دغدغه برای تجارت در دنیای ارزهای دیجیتال نداریم و اطمینان می‌دهیم که مسئولانه بر این شعار و مدعی تلاش خواهیم کرد. اگر از آن دسته از افرادی است که دوست دارید همه کارهایتان در گوشی موبایل انجام شود، به ۷ دلیل زیر می توانید بر روی اپلیکیشن ارزجو حساب ویژه باز کنید:

? غیرقابل تحریم: با توجه به مسئله تحریم کاربران ایرانی توسط کیف پول‌های خارجی، ارزجو به عنوان ولت ایرانی نگهداری و دسترسی همیشگی کاربران به ولت خود را تضمین می‌کند.
? امکان فروش آنی به ارزجو به ویژه برای ماینرها: تمامی کاربران و به ویژه ماینرها می‌توانند از طریق ولت ارزجو ارز خود را به صورت لحظه‌ای به ریال تبدیل کنند.
? امنیت این کیف پول تضمین شده بوده و می توانید برای نگهداری رمز ارزها به آن اعتماد کنید
? سرعت انتقال بالا
? کارمزد صفر فروش به ارزجو: کامزد انتقال ارز به ولت ارزجو و فروش آن صفر است.
? دسترسی همیشگی و بدون محدودیت زمانی و مکانی
? ارائه گزارش کامل از تراکنش ها

مفتخریم بگوییم که این کیف پول، اولین کیف پول رمزارز ایران بوده و ویژگی‌های بسیار جذابی برای فعالان حرفه‌ای ارزهای دیجیتال و حتی تازه واردان این حوزه داشته باشد.

اگر هنوز فکر می‌کنید تفاوتی با دیگر همکاران عزیزمان نداریم و یا اینکه ارزش افزوده‌ای برایتان نداریم، شما را دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به سایت ارزجو از بخش تماس با ما و یا تماس با تلفن‌های دفترمان کمی با ما گپ بزنید،شاید نظرتان عوض شد!