video thumb

فروش بیت کوین به ۱۰ برابر قیمت واقعی در یک سرویس غیرقانونی!

بر اساس گزارشات، در حال حاضر، یک سرویس غیرقانونی وجود دارد که در ازای سرقت حساب های آنلاین به مجرمین پول ارائه می دهد. بر اساس گزارشی از شرکت خدمات امنیتی آرمور، در حال حاضر هکرها در دارک وب ها در ازای فروش پول‌ های رایج مانند دلار، تنها بخشی از آن را به صورت بیت کوین دریافت می ‌کنند.

تیم تحقیقاتی شرکت امنیتی آرمور در رابطه با این اقدام مجرمان در گزارش خود عنوان کرد:

تعداد زیادی هکر وجود دارد که تمایل دارند تا پول‌ های دزدی را به حساب‌ های بانکی یا حساب پی‌ پل و وسترن یونیون منتقل کنند که انتخاب آن با مشتری است.

این تیم عنوان کرد که فعالیت این سرویس غیرقانونی از سال گذشته مشاهده شده و در حال حاضر نیز بیش از هر زمان دیگری در دارک وب محبوب شده است.

کسانی که از این سرویس استفاده می کنند، با پرداخت ۱۰ الی ۱۲ درصد از مبلغ دلاری به صورت بیت کوین وارد معامله می‌ شوند. به عنوان مثال، یک کاربر می تواند ۸۰۰ دلار بیت کوین را به فروشنده پرداخت کند و ۱۰،۰۰۰ دلار نیز به حساب مورد نظر خود منتقل می شود.

گذشته از مقرون به صرفه بودن، این سرویس امور را برای مشتریان بسیار ساده تر می کند، چرا برای دریافت پول‌ های سرقت شده، دیگر نیازی به خرید مدارک حساب بانکی آنلاین سرقت شده، راه‌ اندازی یک حساب قاچاقچی پول برای دریافت مبلغ و وارد شدن به آن برای انتقال پول نیست.

گفتنی است که شرکت آرمور این طرح را «سرویس پولشویی بی ‌نقص کلید در دست» می نامد. البته، یک دلیل وجود دارد که فروشندگان دارک وب چنین قیمت های پایینی را ارائه می دهند.

این سرویس برای هکرها جذاب است، زیرا آنها خودشان با پول‌ های دزدی سر و کار ندارند و انتقالشان، خطرات را به سمت خریدار روانه می ‌کند.
همچنین در این گزارش عنوان شده است که بیت کوین همچنان محبوب ‌ترین ارز دیجیتال دارک وب به شمار می‌ رود. آرمور عنوان کرد، ارزهای دیجیتالی که از ویژگی حفظ حریم خصوصی برخوردار هستند، مانند مونرو، دش و زد ‌کش به دلیل نیاز به تخصص فنی بیشتر از سوی مشتریان سرویس، فقط گاهی اوقات مورد استفاده قرار می ‌گیرند.