video thumb

افزایش تقاضا برای شبکه اتریوم؛ آیا قیمت این ارز دیجیتال نیز با افزایش همراه می‌شود؟

اتریوم پس از آنکه بازار آلت کوین ها به دوره ثابت شدن قیمت بیت کوین در کانال ۱۰ هزار دلاری واکنش نشان داد، با افزایش قیمت روبرو شد. این روند صعودی قیمت اتریوم را به ۱۸۵ دلار رساند که پیش از این، یک سطح پشتیبانی قوی برای این ارز دیجیتال بود.

اکنون تحلیلگران عنوان می ‌کنند که شبکه اتریوم قدرت قابل توجهی را از خود نشان می ‌دهد که ممکن است نشانه‌ی مثبتی برای نوسان قیمت کوتاه مدت این ارز دیجیتال باشد.

افزایش قیمت اتریوم به ۱۸۵ دلار

در زمان نگارش این مقال، اتریوم با افزایش ۳ درصدی نسبت به روز گذشته با ۱۸۵ دلار مورد معامله قرار می گیرد که نشان دهنده‌ی بهبود قابل توجهی نسبت به کف قیمت خود در یک ماه اخیر است که ۱۷۰ دلار بوده است.

اتریوم طی این چند روز و هفته گذشته به سطح پشتیبانی خود در این کانال قیمت رسیده بود و افزایش قیمت آن ممکن است نشان دهنده‌ی این باشد که در روزها و هفته های اخیر می‌ توانیم شاهد روندهای صعودی این ارز دیجیتال باشیم.

جاش اولشویچ (Josh Olszewicz) یکی از تحلیلگران محبوب ارزهای دیجیتال در توییتر در توییت اخیر خود درباره عملکرد قیمت این اتریوم گفت “این هم از خوش بینی غیرمنطقی شما درباره اتریوم” و به نموداری اشاره کرد که بیانگر رسیدن قیمت هدف کوتاه مدت اتریوم به ۳۲۰ دلار بود.

این افزایش قیمت پس از آن اتفاق افتاد که اولشویچ گفت: همه شاخص ها در حال بازنشانی مجدد برای بیت کوین هستند که علاوه بر کاهش حجم و نوسانات آن، احتمال افزایش قیمت نیز بسیار قریب الوقوع است..

وی در ادامه افزود:

تمام شاخص ها و اسیلاتورها در حال بازنشانی بر اساس عملکرد بیت کوین می ‌باشند. حجم معاملات اساسا کاهش شدیدی داشته است و نوسان نیز افت یافته است. به زودی شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

شبکه اتریوم قدرت نمایی می کند

توجه به این نکته بسیار مهم است که نرخ هش بیت کوین که بسیاری از تحلیلگران از آن به عنوان نشانه قدرت شبکه خود استفاده می کنند، بالاترین حد خود رسیده است. شبکه اتریوم همچنین نشانه هایی از قدرت چشمگیر را نشان می دهد.

کریس برنیسک (Chris Burniske) یکی از شرکای Placeholder در توییت اخیر خود توضیح داد که افزایش اخیر در مصرف گس اتر که به بالاترین حد خود رسیده است نشان دهنده‌ی این است که در حال حاضر تقاضا برای شبکه اتریوم بسیار زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: “این می تواند به صورت زیر خوانده شود: تقاضا برای رایانه جهانی اتریوم در بالاترین حد خود قرار دارد.”

این فاندامنتال های خوشبینانه ممکن است نشانگر این باشد که کسب سودهای قابل توجهی بیشتری نیز امکان پذیر است، زیرا کاربردهای گسترده این شبکه با افزایش قیمت این ارز دیجیتال رخ خواهد داد. در حال حاضر اتریوم در حال بازیابی سطح حمایتی قوی پیشین خود می ‌باشد.