سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رئیس SEC: در رابطه با ETF بیت کوین همچنان کاری باقی مانده که باید انجام شود

جی کلیتون، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات ‌متحده (SEC) در مصاحبه اخیر خود با باب پیسانی، از شبکه CNBC در خصوص آخرین تصمیمات قانون ‌گذاران درباره‌ی ETF های بیت کوین گفتگو کرد.

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات ‌متحده در گفتگو با پیسانی اظهار داشت: اگرچه اقدامات مهمی برای رفع مشکلات قانون‌ گذاری در رابطه با ETF بیت کوین انجام شده است، اما باز هم کاری باقی مانده است که باید انجام شود.” کلیتون در ادامه با بیان اینکه سوالات این کمیسیون از اهمیت بالایی برخوردارند، افزود:

با توجه به این مسئله که بیشتر تبادلات بر روی صرافی ‌هایی انجام می ‌گیرند که قانون ‌گذاری نشده‌اند، چگونه می توان اطمینان داد که این قیمت ها مشمول دستکاری قابل توجهی نیستند؟ در حال حاضر، پیشرفت هایی صورت گرفته است، اما مردم باید به این سوالات سخت جواب بدهند تا به این اطمینان خاطر برسیم که این نوع از محصولات، دارای ویژگی‌ های مناسبی ‌هستند.

کلیتون پیش از این گفته بود که این کمیسیون در تلاش است تا امکان ETF بیت کوین را برای سرمایه گذاران در ایالات متحده فراهم کند، اما وی بیشتر بر لزوم امنیت در بازارهای قانون‌ گذاری شده تأکید کرد و گفت:

در حال ورود به این بخش هستیم، اما مواردی وجود دارد که باید با آنها کنار بیاییم. اولین بخش، بحث نگه‌داری است. نگه‌داری یکی از ملزومات قدیمی در خصوص بازارهای ماست. اگر می ‌گویید چیزی دارید، پس باید واقعا آن چیز در اختیار شما باشد.

پیش از این کوین تلگراف گزارش داد که این کمیسیون تصمیم خود را در مورد طرح ETF بیت کوین از جانب «ویلشایر فونیکس» را تا را ۲۰ سپتامبر به تعویق خواهد انداخت.

اضافه شدن «بیت وایز» به بازار سهام نیویورک و VanEck نیز مستلزم تایید SEC است که تصمیم‌گیری درباره آن ۱۳ تا ۱۸ اکتبر اتخاذ خواهد شد. این کمیسیون قبلا تصمیم گیری در خصوص ETFرا به تعویق انداخته، اما اکنون باید تصمیم نهایی خود را تا در تاریخ‌های تعیین شده، اتخاذ کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location