سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن کیف پول «کاسا» منتشر شد

شرکت تکنولوژی محور «کاسا» که به صورت اختصاصی بر روی بلاک چین بیت کوین مشغول به فعالیت است، از آماده شدن نسخه iOS و اندروید کیف پول دیجیتال تولید این شرکت خبر داد.
کاسا با انتشار این خبر در وب سایت رسمی خود، اعلام کرد که هر دو نسخه طراحی شده این کیف پول برای دو سیستم عامل یاد شده هم اکنون قابل دانلود و نصب است. به علاوه، کاسا تاکید کرده که آخرین نسخه این کیف پول الکترونیکی از این پس قابلیت استفاده بدون لزوم وجود سخت افزار نود لایتنینگ بیت کوین را دارا بوده اما آن دسته از کاربرانی که برای اتصال به نود نمی خواهند از اپلیکیشن این کیف پول استفاده کنند، به قابلیت های موجود بر روی شبکه لایتنینگ دسترسی نخواهند داشت.
بر اساس اعلام کاسا، نسخه جدید کیف پول تولید این شرکت کاملا بدون وجود نظارت این شرکت آمادگی کار را داشته و با این حساب، کاربر می تواند کنترل کلیدهای خصوصی خود را که بر روی گوشی تلفن همراه وی به ثبت رسیده در اختیار داشته و در هر زمان به کیف پول خود دسترسی داشته باشد.
لازم به ذکر است، اپلیکیشن کیف پول شرکت کاسا از یک ادرس عمومی به نام SatsTag پشتیبانی می کند. زمانی که بیت کوین با استفاده از SatsTag ارسال می شود، یک آدرس جدید از طریق کلید خصوص کاربر گیرنده تولید شده و برای ارسال کننده فرستاده خواهد شد. عملیات ارسال ارز بیت کوین از طریق اپلیکیشن کیف پول کاسا همچنین با استفاده از کد QR امکان پذیر خواهد بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location