سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Bitcoin.com برای رقابت با بایننس و کوین‌بیس، صرافی ارزهای دیجیتال راه‌اندازی می‌کند!

Bitcoin.com، وب سایتی که پیش از این بر تحت پوشش قرار دادن اخبار مربوط به بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH) و گاهی اوقات سایر ارزهای دیجیتال متمرکز بود، از راه اندازی صرافی دارایی دیجیتال خود خبر داد.

طبق اطلاعیه ای که چند روز پیش منتشر شد، این صرافی میزبان تعدادی از جفت ارزهای معاملاتی رایج خواهد بود که از جمله‌ی آنها عبارتند از لایت کوین (LTC)، ریپل (XRP)، ترون (TRX)، زی کش (ZEC)، استلار (XLM) و ای ا اس (EOS). همچنین در این اطلاعیه اشاره شده است:

صرافی Exchange.Bitcoin.com بازارهایی با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین کش، اتریوم، بیت کوین کور و تتر (USDT) خواهد داشت.

همیشه اهداف بزرگ را نشانه بگیرید

دنیل چادری (Danish Chaudhry) که مدیریت صرافی Bitcoin.com را بر عهده دارد، طی یک مصاحبه با Decrypt اعلام کرد که این پلتفرم امیدوار است که بتواند با رقیبان اصلی و بزرگ بازار مانند صرافی های بایننس و کوین بیس وارد رقابت شود. وی همچنین عنوان کرد:

“Bitcoin.com یکی از برندهای قابل اعتماد در صنعت ارزهای دیجیتال می باشد.”

همچنین لازم به ذکر است که Bitcoin.com در راستای جذب کاربران به این پلتفرم معاملاتی، مزیت های تبلیغاتی نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال، این پلتفرم اعلام کرده که تمام حساب های کاربری جدیدی که ایجاد می شوند، از کارمزد تراکنش منفی ۰٫۳ درصد به مدت ۳ ماه بهره مند خواهند شد.

همانطور که کوین تلگراف پیش از این گزارش داد، Bitcoin.com با کناره گیری راجر ور از سمت خود استفان راست (Stefan Rust) را به عنوان مدیر اجرایی جدید این شرکت منصوب کرد.

با این حال، گفتنی است که راجر ور به کلی از این پلتفرم نمی رود، بلکه وی از این پس به عنوان رئیس اجرایی Bitcoin.com فعالیت می کند. اما، در این اطلاعیه مشخص نشده است که این نقش چه وظایفی را به دنبال خواهد داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version