video thumb

تبدیل ستاره لیگ راگبی آمریکا به کارشناس پر آوازه بازار ارزهای دیجیتال

«راسل اوکانگ» بازیکن سابق راگبی لیگ NFL آمریکا که اکنون دوران باز نشستگی خود را می گذراند، اقدام به برگزاری سمیناری در خصوص افزایش دانش و آگاهی عمومی در خصوص ارزهای دیجیتال نموده که این موضوع با توجه به عدم سابقه وی در مسائل اقتصادی، به یکی از داغ ترین اخبار خوزه این دسته از ارزها بدل شده است.
بر اساس این گزارش، اوکانگ که سابقه بازی در تیم بزرگ لس آنجلس چارجرز را در کارنامه خود دارد، اکنون به یکی از کارشناسان با تجربه در زمینه کار با ارزهای دیجیتال تبدیل شده و این سمینار را به همکاری و حضور جیمی سانگ از بنیانگذاران شرکت سرمایه های دیجیتال مورگان کریک و آنتونی پامپلیانو کارشناس ارشد شرکت eToro و بزرگان دیگری چون متی گرینزپن برگزار کرده است.
اوکانگ درست دو سال پیش یعنی در زمان ایجاد بازار به شدت گاوی و قدرتمند ایجاد شده برای صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷ و با وجود تمامی انتقادهای وارد به وی در خصوص چرایی ورود به عرصه امور اقتصادی، پا به صنعت ارزهای دیجیتال گذاشت و اکنون به یکی از بزرگترین مربیان و کارشناسان فعال در عرصه این صنعت بدل شده است.
منتقدان معتقدند حضور بازیکن بزرگی در عرصه بازر ارزهای دیجیتال، منجر به ایجاد انحراف در پوشش رسانه ای و تشخیص نادرست مشتریان در این بازار خواهد شد.