سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آغاز عرضه ارز دیجیتال Klay شرکت کاکائو در پایگاه های مبادلات ارزی

شرکت بزرگ مخابراتی «کاکائو» کره جنوبی از برنامه خود برای قرار دادن ارز دیجیتال این شرکت یعنی Klay در فهرست ارزهای مورد تبادل یک شرکت مبادلات ارزی چینی و همچنین یک شرکت کره ای فعال در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتال خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده در شبکه ۱ خبر تلویزیون کره جنوبی، پروژه Ground X که بازوی بلاک چینی کاکائو محسوب می شود در حال مذاکره با دو شرکت بزرگ مبادلات ارزی دیجیتال جهت قرار دادن ارز دیجیتال Klay در فهرست خرید و فروش این دو شرکت است.
در حالیکه شبکه خبری کره ای اشاره ای به نام این دو شرکت نکرده، اما یک مقام آگاه کره ای نزدیک به شرکت کاکائو اعلام کرده که این کار احتمالا سختی هایی در پیش رو خواهد داشت و دلیل این امر نیز تلاش Ground X برای جذب سرمایه گذاران خارجی در شعبه سنگاپور این شرکت است.
لازم به ذکر است شرکت کاکائو بزرگترین اپراتور مخابراتی کره جنوبی بوده و بیش از ۹۰ درصد از سهم مخابرات این شرکت را در اختیار دارد. این شرکت پیشتر از تصمیم خود برای افزایش ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری بیشتر بر روی پروژه بلاک چین خود و توسعه Klay خبر داده بود.
دفتر پروژه Ground X نیز در ژاپن مستقر بوده و فعالیت اولیه خود را در سپتامبر سال ۲۰۱۷ با ارائه پیشهاد خرید سکه های اولیه یا هماه ICOها آغاز کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location