video thumb

باشگاه‌های فوتبال ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می‌دهند!

منچستر سیتی، یکی از باشگاه های فوتبال در انگلیس از همکاری با توسعه دهنده‌ی خدمات ورزشی کره جنوبی به نام Superbloke به منظور مشارکت در بازی های بلاک چین خبر داد.

اتحاد و ائتلاف نمونه دیگری از جریان اصلی بلاک چین یا همان فناوری زیرساختی بیت کوین می باشد. گفتنی است که Superbloke قصد دارد تا بازیکنان من سیتی را در بازی فوتبال آنلاین “FC Superstars” خود قرار می دهد.

این بازی به کاربران امکان می دهد که با تجارت و آموزش بازیکنان دیجیتالی منچستر سیتی و با استفاده از آمار مسابقه فوتبال واقعی، یک تیم دیجیتالی بسازند.

باشگاه های فوتبال، ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می دهند

فوتبال عرصه دیگری است که فرصت بسیار خوبی را برای رشد روابط بین بلاک چین، ارزهای دیجیتال و ورزش فراهم می کند. در ماه می سال ۲۰۱۹، وب سایت کوین مارکت کپ اسپانسر تیم فوتبال بیتار اورشلیم شد.

الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus)، مدیر اجرایی بلاک چین در این خصوص به کوین مارکت کپ تبریک گفت و بیان کرد که این تازه شروع راه است. طبق گزارش BlockTV، ارزهای دیجیتال به آرامی وارد دنیای فوتبال می شوند.

در ظاهر، این مسئله ممکن است بی اهمیت به نظر برسد. با این حال، پیامدهای آن غیرقابل انکار است: ورود تدریجی ارزهای دیجیتال به فرهنگ غالب مردم یک نشانه برای این است که ارزهای مجازی مانند بیت کوین از بین نمی روند.

پیوستن یکی از ثروتمندترین باشگاه های فوتبال به انقلاب بیت کوین

در ماه جولای سال ۲۰۱۸ تیم جبل الطارق یونایتد به اولین باشگاه فوتبال تبدیل شد که حقوق بازیکنان خود را به صورت ارز دیجیتال پرداخت کرد. دریافت حقوق به صورت بیت کوین برای بازیکنان خارجی که برای افتتاح حساب بانکی در جبل الطارق مشکل دارند روش بسیار مناسبی می باشد. همچنین به بازیکنان کمک می‌ کند تا از پرداخت مالیات و عوارض خودداری کنند.

در سپتامبر سال ۲۰۱۸، باشگاه فوتبال فرانسوی پاری سن ژرمن اعلام کرد که قصد دارد که با همکاری شرکت بلاک چین Socios، ارز دیجیتال خود را راه اندازی کند.

باشگاه تیم فوتبال پاری سن ژرمن یکی از ثروتمندترین باشگاه های فوتبال جهان است. در سال ۲۰۱۷، این باشگاه مبلغ ۲۶۳ میلیون دلار برای جذب نیمار، ستاره برزیلی تیم بارسلونا پرداخت کرد. این خرید، گرانترین انتقال در تاریخ فوتبال اروپا بوده است.

الکس دریفوس (Alex Dreyfus)، مدیرعامل Socios در گفتگو با CCN عنوان کرد که وی قصد دارد تا سایر باشگاه های برتر فوتبال جهان را وارد عرصه‌ی ارزهای دیجیتال کند. دریفوس گفت: “ما بر روی بزرگ ترین باشگاه های اروپا تمرکز می کنیم.” به غیر از فرانسه ، اولویت ما باشگاه های انگلیس ، ایتالیا، اسپانیا و آلمان می ‌باشد. “