سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راه اندازی اپلیکیشن بلاک چینی درآمد زا برای رانندگان با همکاری شرکت اچ پی

شرکت خودروز سازی کانتیننتال از انتشار اپلیکیشن موسوم به Earn As You Drive که از تکنولوژی بلاک چین برای مالی سازی اطلاعات کاربران خودروها بهره می برد، خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه فوربس در همین خصوص، کانتیننتال این پروژه بزرگ را با همکاری شرکت کامپیوتر سازی «اچ پی» انجام داده که از شبکه منبع آزاد Crossbar.io برای ساخت این اپلیکیشن استفاده شده است.
گفته می شود این اپلیکیشن به رانندگان این امکان را می دهد تا بتوانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود در خصوص عناوینی مانند وجود محل پارک در یک خیابان و یا مواردی از این قبیل، کسب درآمد نمیاند که این درآمد به صورت ارزهای دیجیتال به حساب آنها واریز خواهد شد. همچنین گفته می شود این اطلاعات از طرق سنسورهای نصب شده بر روی اتومبیل ها اطلاعات را دریافت کرده و به دیتا سنتر در دست شرکت کانتیننتال انتقال داده و از آن طریق به کاربران دیگر ارسال خواهد شد.
این اپلیکیشن جدید بر پایه اطلاعات جمع آوری شده از «پلتفرم درآدزایی اطلاعاتی» (DMP) فعالیت می کند. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نشریه کوین تلگراف، شرکت کانتیننتال از همکاری خود با شرکت اچ پی بر سر این پروژه را از فوریه گذشته آغاز نموده است. از دیگر مزایای راه اندازی این اپلیکیشن می توان به افزایش ضریب امنیت و اعتماد به نفس رانندگان به ویژه به هنگام رانندگی در مسیرهای ناشناس اشاره کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location