سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پشتیبانی Amanie Advisors از انطباق اتریوم با قوانین شرعی!

موسسه مشاوره امور مالی و شرعی Amanie Advisors ، اعلام کرد که معاملات اتریوم (ETH) با احکام شرعی اسلامی منطبق است.

معاملات اتریوم تائید شرعی دریافت کرد

در یک پست منتشر شده در وب سایت رسمی این موسسه، Amanie Advisors اعلام کرد که با بنیاد اتریوم همکاری کرده تا انطباق این پلتفرم با قوانین شریعت برقرار شود. در نتیجه این همکاری، این شرکت مقاله ای را با هدف اصلی نشان دادن انطباق اتریوم با قوانین اسلامی منتشر کرد که به تائید شریعت در مورد این پروژه و کوین می پردازد.

این شرکت مشاوره در این وایت پیپر عنوان می کند که مانند سایر ارزهای دیجیتال، هنگام مطابقت دادن اتریوم با قانون شریعت، ابهاماتی به وجود می آید که استانداردهای سختگیرانه را برای فعالیت های مالی حفظ کرده و به ویژه ربا را محکوم می کند. به طور دقیق تر، این شرکت سوالاتی را مطرح نمود مبنی بر اینکه آیا مسلمانان باید استخراج ارز دیجیتال و یا معاملات اتریوم را انجام دهند و یا حتی قراردادهای هوشمند یا برنامه های غیر متمرکز (DApps) را روی پلتفرم مستقر کنند.

امیدهای افزایش مشارکت اسلامی

این شرکت خاطرنشان کرد: پیش از انجام تحقیقات، این فرضیه وجود داشت که اگر اتریوم مطابق شرع تلقی شود، جامعه اسلامی برای وارد شدن به این عرصه مشتاق تر خواهد بود. این امر به نوبه خود، می تواند به توسعه قراردادهای هوشمند سازگار و برنامه های غیرمتمرکز منطبق با شریعت منجر شود. نویسنده پست در ادامه عنوان کرد:

امید است که یافته ها، پارامترها و رهنمودهای ذکر شده در این مقاله به عنوان یک کاتالیزور در بازار مالی اسلامی و جمعیت گسترده تر مسلمانان برای ورود و شرکت در این فضا عمل کند.

در ابتدای ماه آگوست، سوهایدا مهپوت (Suhaida Mahpot)، مدیرعامل Amanie Advisors عنوان کرد که وی منشاء عدم تمایل فعلی به پذیرش ارزهای دیجیتال در بین جامعه اسلامی را موضوعی نامشخص می داند و توضیح داد:

ما باید به موسسات در مورد چگونگی پذیرش ارزهای دیجیتالی بیشتر آموزش دهیم و اینکه چگونه شفافیت استفاده از ارزهای دیجیتال می تواند به نفع جامعه تمام شود. شاید این طرز فکر با گذشت زمان تغییر یابد.

همانطور که کوین تلگراف در ماه جولای سال گذشته گزارش داد، استلار که یک پلت فرم متن باز برای پرداخت های توزیع شده می باشد، اولین پروتکل دفتر کل توزیع شده است که توانسته در زمینه‌ی انتقال پول و توکنیزه سازی دارایی تائید شرعی دریافت کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location