سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۱۰ آلت‌کوین برتر بازار در محدوده‌ای پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه معامله می‌شوند!

گزارشات نشان دهنده‌ی این است که در حال حاضر بیت کوین در راس ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد و سایر ارزها پایین تر از شاخص میانگین متحرک بلندمدت خود قرار دارند.

۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار عبارتند از: اتر، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، BNB، ایاس، بیت کوین اس وی و استلار که به ترتیب در جایگاه ارزشمندترین‌ ها قرار دارند و در نمودار روزانه به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه تنزل پیدا کرده اند.
این رویداد که افزایش فشار فروش را تائید می کند، جو حاکم بر بازار را بیشتر به سمت فروش (نزولی) نشان می ‌دهد. با توجه به تسلط ۶۹.۱ درصدی بیت کوین در بازار، در حال حاضر، معامله ‌گران ترجیح می دهند که بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

۱۰ آلت کوین‌ برتر بازار در حال حاضر در محدوده ‌ای پایین‌ تر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه مورد معامله قرار می گیرند که از ماه جولای آغاز شده است. در حالی که بیت کوین کش، در تاریخ ۲۸ آگوست به محدوده ‌ای پایین ‌تر از این میانگین وارد شد.

با توجه به این مسئله که تمامی ۱۰ آلت کوین‌ برتر بازار در حال حاضر در محدوده ‌ای پایین ‌تر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه معامله می ‌شوند، معامله‌ گران باید آمادگی هرگونه فروش شدید و کاهش قیمت را داشته باشند.

در حال حاضر بار مسئولیت بر دوش گاوهاست تا ریسک بازگشت روند بازار به شرایط سال ۲۰۱۸ را به جان بخرند که کف ‌ها و سقف‌ های پایین ‌تر از مولفه ‌های اصلی بازار آن دوران بود.

با توجه به احتمال کاهش قیمتی بزرگ تر از نمونه ‌ای که ماه ژوئن در قیمت ۱۴۶ دلار مشاهده کردیم، عبور میانگین ‌های متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه در نمودارهای روزانه از روی همدیگر، نشان از یک تقاطع مرگ دارند.

وقتی که میانگین متحرک کوتاه مدت ۵۰ روزه به کمتر از میانگین متحرک بلند مدت ۲۰۰ روزه برسد، یک تقاطع مرگ را نشان می دهد که یکی از شاخص ‌های معروف پیش ‌بینی بازار است که برخی از بدترین بازارهای خرسی بازار سهام و ارزهای دیجیتال را پیش‌ بینی کرده است.

این نکته قابل توجه است که اوایل سال جاری لایت کوین، پیشگام رشد‌های قابل توجهی در بازار آلت کوین ‌ها بود و به دلیل انتظارات قبل از وقوع رویداد نصف شدن پاداش استخراج، روند صعودی را در میان آنها هدایت می‌ کرد. علی‌رغم کاهش پاداش شبکه از ۲۵ به ۱۲٫۵ واحد، به نظر می ‌رسد که پنجمین ارز دیجیتال بزرگ در صدر کاهشی دیگر برای بازار قرار گرفته باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location