video thumb

اعطای جوایز اپلیکیشن «لالی» به کاربران دارای حیوانات خانگی

اپلیکیشن «لالی» که ویژه استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین طراحی شده از اعطای جوایز به آن دسته از کاربران خود خبر داد که از فروشگاه های طرف قرارداد این شرکت خرید نمایند. گفته می شود فروشگاه های معرفی شده از سوی لالی، در زمینه فروش و تامین غذای حیوانات خانگی در آمریکا فعال هستند.
لالی این خبر را با انتشار بیانیه ای رسمی در وب لاگ خود منتشر کرده و گفته می شود جوایز اعطایی از سوی لالی به دو دسته کلی تقسیم بندی خواهد شد: در بخش اول، کاربران می توانند از ۳٫۵ درصد تخفیف ویژه خرید محصولات مربوط به نگهداری حیوانات خانگی، با مراجعه به وب سایت Petco.com بهره مند گردند. در بخش دوم این جوایز نیز، آنها می توانند با انتشار تصاویر حیوانات خانگی خود از جوایز اعطایی لالی به ارزش ۵۰۰۰ ساتوشی برخوردار گردند.
لازم به ذکر است هر ساتوشی معادل ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ بوده که با این حساب، کاربران می توانند از این طریق، مبلغ ۰٫۰۰۰۰۵ جایزه لالی را دریافت نمایند. در حال حاضر، قیمت هر ساتوشی رقمی حدود ۰٫۵۱ دلار است.
فروشگاه بتکو دومین فروشگاه بزرگ فروش محصولات مربوط به نکهداری از حیوانات خانگی در ایالات متحده بوده و گفته می شود حدود ۲۰ درصد از بازار این محصولات در آمریکا را در اختیار دارد.