سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بررسی دلایل افزایش قیمت اتریوم کلاسیک

براساس داده های Coin360، پس از انتشار اخبار مثبت درباره اتریوم کلاسیک (ETC) قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت.

گفتنی است که طی هفته‌ اخیر، قیمت اتریوم کلاسیک از ۵٫۵ دلار تا حدود ۷٫۳ دلار افزایش یافته است. در حال حاضر چایگاه این ارز دیجیتال در میان ارزهای دش و تزوس و در رده‌ی شانزدهم بازار می باشد.

نمودار هفت روزه‌ی اتریوم کلاسیک

در اینجا به بیان دلایلی که باعث افزایش شدید قیمت اتریوم کلاسیک شده است، می‌ پردازیم:

فورک ماه آینده «آتلانتیس»

فورک اتریوم کلاسیک با نام «آتلانتیس» (Atlantis)، برای ماه آینده برنامه ریزی شده است. انتظار می‌ رود که این فورک اتریوم کلاسیک در تاریخ ۱۳ سپتامبر و پس از توافق توسعه ‌دهندگان و جامعه اتریوم کلاسیک در بلاک ۸٫۷۷۲٫۰۰۰ انجام ‌شود.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، فورک آتلانتیس با در نظر گرفتن نگرانی های جامعه، امنیت را بهبود می بخشد.

با عرضه این فورک، اتریوم کلاسیک با اتریوم (ETH) سازگاری بیشتری خواهد داشت و این مسئله باعث می شود که ارتباط میان این دو زنجیره نیز آسان تر شود. همچنین، فورک آتلانتیس با توجه به حمله ۵۱ درصدی که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ رخ داد، کارکرد و ثبات شبکه را نیز بهبود خواهد بخشید.

همکاری North Block Capital با سازمان توسعه اتریوم کلاسیک

چند روز گذشته، یک گروه سرمایه‌ گذاری انگلیسی در حوزه توکن‌ ها با عنوان «نورث بلاک» (North Block Capital) که در لندن مستقر می باشد، اعلام کرد که با سازمان توسعه اتریوم کلاسیک (ETC Labs) همکاری خود را آغاز می ‌کند تا یک استودیوی برنامه‌ نویسی از توسعه دهندگان بلاک چین راه اندازی کنند.

این خبر توسط ETC Labs و در وبلاگ رسمی‌اش اعلام شد. طبق گزارشات، این دو سازمان به منظور ایجاد طرح های جامع در خصوص توکن‌ هایی برای ارائه به مشتریان و شرکای North Block Capital با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

ETC Labs، همکاری با استودیوی برنامه ‌نویسی را در تاریخ هشتم آگوست اعلام کرد. ظاهراً این سازمان قصد دارد تا از پروژه‌های جدید و عرضه ‌های عمومی مختلف بر روی بلاک چین اتریوم کلاسیک پشتیبانی کند. ETC Labs همچنین اظهار داشت که این شرکت مشارکت خود را هم به لحاظ فنی و هم در زمینه بازاریابی ارائه خواهد داد.

تری کولور (Teryy Culver)، مدیرعامل ETC Labs اظهار داشت که تیم توسعه ‌دهنده‌ی اصلی اتریوم کلاسیک از North Block Capital حمایت خواهند کرد و این سازمان را به ‌عنوان رهبر نوآوری‌های حوزه بلاک چین می داند. وی گفت:

North Block Capital، سابقه ای چشمگیر در هدایت پروژه های نوآورانه و اداره‌ی شرکت‌ های حوزه بلاک چین دارد. ما از همکاری با آنها و حمایت از پروژه ‌های آنها هیجان زده هستیم. تیم ما به ‌شدت به ‌دنبال همکاری با فناوری‌ ها و شرکت ‌های فعال در حوزه بلاک چین است. این همکاری برای تیم ETC Labs بسیار مفید خواهد بود و به ما اجازه می دهد تا به سرعت نیازهای فنی پروژه‌های آنها را برطرف کنیم.

گسترش فعالیت در آسیا

همچنین قرار است که سازمان ETC Labs به شرکت North Block Capital کمک کند تا برنامه ‌های بازاریابی و فروش توکن‌ های خود را در آسیا انجام دهد. همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده است، مونیب ال (Muneeb Al)، مدیرعامل بلاک استک از ورود این شرکت به بازار آسیا خبر داده و در صحبت‌ های خود عنوان کرده بود که کشورهای آسیایی بیشترین نفوذ را در ارتباط با کاربران و توسعه ‌دهندگان حوزه ارزهای دیجیتال دارند.

برگزاری اجلاس اتریوم کلاسیک در ماه اکتبر

برنامه‌ی نشست سالیانه اتریوم کلاسیک، در تاریخ ۳ الی ۴ اکتبر در ونکوور کانادا برگزار می شود. افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در طول یک رویداد یا کنفرانس در صنعت ارزهای دیجیتال یک امر طبیعی است. اتریوم کلاسیک نیز از این قاعده مستثنی نیست و این ارز دیجیتال در سال های گذشته نیز نشان داده که در طول یک نشست با افزایش قیمت مواجه می شود.

گفتنی است که این کنفرانس طیف وسیعی از مباحث مربوط به اینترنت اشیا (IoT)، توسعه بلاک چین، متغیرهای بازار، قراردادهای هوشمند، مشکلات اجتماعی حوزه بلاک چین و قابلیت همکاری میان زنجیره‌های مختلف و موارد دیگر را در بر می گیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location