سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پشتیبانی صرافی ارزهای دیجیتال کراکن از BAT و WAVES !

صرافی ارزهای دیجیتال آمریکایی کراکن در حال افزودن پشتیبانی از دو ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن (Basic Attention Token) یا همان بت (BAT) و ویوز (WAVES) است.

طبق اعلامیه این صرافی، کاربران این صرافی از چند روز قبل قادر به دریافت، ارسال و مبادله این دو دارایی دیجیتال خواهند بود. گفتنی است که جفت ارز مورد استفاده برای این دو دارایی، بیت کوین و اتریوم می باشد و مبادلات BAT و WAVES با ارزهای فیات مانند یورو و دلار نیز امکان پذیر خواهد بود.

همچنین این پست اضافه می کند که انجام اولین مبادلات کمی زمان‌بر خواهد بود، زیرا تا زمانی که واریزی به سپرده ها صورت نگیرد، سفارش فروشی انجام نخواهد شد.

BAT، یک توکن مبتنی بر اتریوم بوده و توکن بومی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین مرورگر اینترنتی بریو (Brave) می باشد. این توکن به منظور بهبود نحوه پرداخت ایجادکنندگان محتوا و مشاهده تبلیغات توسط کاربران، طراحی شده است.

بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ، BAT در حال حاضر دارای ارزش بازار ۲۵۰٫۷۵ میلیون دلاری بوده و با قیمت ۰٫۱۹۶ دلار معامله می شود.

ویوز نیز توکن بلاک چین ویوز است، پلتفرمی که به کاربران این امکان را می دهد تا توکن های دلخواه خود را بر روی این پلتفرم ساخته و به یکی از سریع ترین بلاک چین ها در جهان تبدیل شوند. در حال حاضر ویوز در رتبه ۴۶ ام ارز های دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار قرار دارد که در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار ویوز ۱۲۲٫۱۳ میلیون دلار است و با قیمت ۱٫۲۲ دلار مبادله می شود.

در اوایل این هفته، نلسون مینیر (Nelson Minier)، رئیس میز معاملات خارج از بورس (OTC) در صرافی کراکن عنوان کرد که معاملات میز خارج از بورس در کراکن از آغاز سال ۲۰۱۸ تا کنون در هر ماه ۲۰ عامل را به صرافی خود اضافه کرده است.

لازم به ذکر است که کراکن یک صرافی واقع آمریکای شمالی است که در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شده است و در سان فرانسیسکو مستقر می باشد. بر اساس داده های کوین مارکت کپ، کراکن، حجم مبادلات ۲۴ ساعته ۱۸۹٫۵ میلیون دلا، ۵۹ امین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location