video thumb

ساتوشی ناکاموتوی واقعی تا چند روز آینده هویت خود را فاش می‌کند!

بر اساس گزارشات منتشر شده، علاوه بر کریگ رایت (Craig Wright)، ساتوشی ناکاموتوی واقعی نیز قول داده است که تا چند روز آینده هویت خود را به عنوان خالق واقعی بیت کوین فاش کند.

علاوه بر این، ناکاموتوی واقعی مدعی است که در حال حاضر ۹۸۰،۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارد. با توجه به قیمت فعلی بیت کوین ارزش دارایی وی ۱۰ میلیارد دلار می باشد.

یک شرکت بلاکچینی با نام Satoshi Nakamoto Renaissance Holdings وعده داده است که ساتوشی ناکاموتو واقعی سرانجام پس از یک دهه ناشناس ماندن سکوت خود را خواهد شکست. وی وعده داده است که اسرار خود را طی سه مرحله فاش کند و اولین موعد آن امروز (۱۸ آگوست) ساعت ۴ بعداز ظهر بر اساس منطقه زمان شرقی خواهد بود.

ایوی مک لمور (Ivy McLemore)، سخنگوی ناکاموتوی واقعی در گفتگو با CCN عنوان کرد که در ۳ بخش صحبت خواهد شد و حقیقت مشخص خواهد شد.

وقتی از لمور سؤال شد که آیا این مسئله می تواند بزرگنمایی روابط عمومی برای بازاریابی این شرکت بلاک چینی باشد، وی به CCN گفت: “اصلا اینطور نیست!”

برنامه های تعیین شده برای احیای انتقالی بیت کوین

ساتوشی ناکاموتو واقعی وعده داده است که هویت اسرار آمیز خود را در وبسایت خود فاش کند که شامل موارد زیر می باشد:

  • نام واقعی خود
  • چرا او هیچ یک از ۹۸۰،۰۰۰ بیت کوین خود را منتقل نکرده است.
  • کشور زادگاهش.
  • سوابق تحصیلی و حرفه ای.
  • برنامه های او برای رنسانس بیت کوین (این یعنی تولد دوباره).

ناکاموتو عنوان کرد که وی همچنین در مورد نقش اصلی سایفر و رمزنگاری برای ایجاد بیت کوین توضیح خواهد داد. وی ادعا کرد که دلیل خاصی وجود دارد که او خواسته در تاریخ ۱۸ آگوست هویت خود را فاش کند. وی همچنین بیان کرد که او در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۰۹ دامنه Bitcoin.org را ثبت کرده است.

ناکاموتو عنوان کرد که قسمت دوم پرده برداری بزرگ از هویت او برای تاریخ ۱۹ آگوست ساعت ۴ بعداز ظهر برنامه ریزی شده است و بخش سوم یا همان آخر در تاریخ ۲۰ آگوست ساعت ۴ بعدازظهر بر اساس منطقه زمان شرقی می باشد.

در پایان ساتوشی ادعا کرد که در بخش سوم وی از پروژه ای به نام Tabula Rasa رونمایی خواهد کرد که چشم انداز واقعی او برای تولد دوباره تحول گرای بیت کوین می باشد.

دادخواست ۱۰ میلیارد دلاری کریگ رایت همچنان ادامه دارد

در همین حال، فرد دیگری که خود را ساتوشی می ‌داند (کریگ رایت، کارآفرین ارزهای دیجیتال استرالیایی) هفته جاری که قاضی فدرال تقاضای وی را مبنی بر بخشش شکایت ۱۰ میلیارد دلاری دیو کلیمن رد کرد با ضربه دیگری مواجه شد.

طبق گزارش CCN، بث بلوم (Beth Bloom) ، قاضی فدرال ایالت فلوریدا عنوان کرد که رایت نتوانسته است به دادگاه اثبات کند که دادگاه فاق صلاحیت لازم در مورد این پرونده است.

در دادخواست سال ۲۰۱۸ کریگ رایت، برادر دیو کلیمن مدعی شد که دیو و رایت در طول سال های همکاری خود با یکدیگر ۱٫۱ میلیون بیت کوین با یکدیگر استخراج کرده اند. وی همچنین در ادامه ادعا کرد که پس از درگذشت دیو در سال ۲۰۱۳، رایت هیچوقت آن ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین را تقسیم نکرده است.