video thumb

شکایت اوراکل علیه پایگاه ارزی تقلبی CryptoOracle

شرکت بزرگ نرم افزاری «اوراکل» از اقدام خود جهت تحت تعقیب قرار دادن استارت آپ CryptoOracle که گفته می شود به شکلی غیر قانونی با سو استفاده از نام تجاری این شرکت مشغول به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بوده خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی CRN، شرکت اوراکل پرونده مربوط به این شکایت را در دادگاه منطقه شمالی کالیفرنیا به جریان انداخته است.
اوراکل در لایحه شکایت ارائه شده خود به دادگاه آورده است که نام این غول بزرگ نرم افزاری مورد سو استفاده قرار گرفته و این تصور غلط در میان مشتریان این استارت آپ متخلف رخ داده که اوراکل به عنوان مالک این استارت آپ از آن حمایت می کند.
لازم به ذکر است CryptoOracle به عنوان متهم این پرونده یک نهاد مشاور در زمینه ارزهای دیجیتال بوده و تمرکز آن بر روی فضای ارزهای دیجیتال است. البته فروش بلیط هایی مانند CryptoMondays نیز از دیگر فعالیت های این استارت آپ به شما می رود.
اوراکل نیز غول های بزرگ نرم افزاری جهان و مالک Java به حساب می آید که البته فعالیت هایی در زمینه بلاک چین نیز دارد. این شرکت در ماه فوریه از راه اندازی «پلتفرم بلاک چین اوراکل» خبر داد.
اوراکل می گوید پیش از اقدام قانونی علیه استارت آپ CryptoOracle، نامه ای برای این شرکت ارسال کرده و از مسئولین آن خواسته تا نام این استارت آپ را عوض کرده و از نام این برند تجاری بزرگ استفاده نکنند. اکنون اما اوراکل از دادگاه فدرال درخواست کرده تا علاوه بر تغییر نام تجاری این اپلیکیشن، کلیه وب سایت ها یا شبکه های مجازی که به نام این غول بزرگ آی تی تاسیس شده را نیز از بین ببرند.