video thumb

انتشار کیف پول Klip توسط غول بزرگ مخابرات کره جنوبی

شرکت مخابراتی «کاکائو» که عنوان بزرگترین شرکتی مخابراتی کره جنوبی را در اختیار دارد، با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، از طراحی و ساخت کیف پول ارزی دیجیتال جدید خود با نام Klip خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شبکه تلویزیون دولتی کره جنوبی، کاکائو این کیف پول الکترونیکی را ویژه استفاده در اپلیکیشن ارتباطی خود یعنی KakaoTalk طراحی کرده است. کیف پول Klip که توسط گروه GroundX که یکی از زیر مجموعه های شرکت مخابراتی کامائو طراحی شده، به کاربران این اجازه را می دهد که ارز دیجیتال Klaytn خود را در آن ذخیره ساخته و همچنین به صورت آنلاین اقدام به خرید با استفاده از همین کیف پول کنند.
گفته می شود در طراحی این کیف پول از اپلیکیشن های مالی، تامین محتوا و حتی بازی های بلاک چینی استفاده شده است. Klip همچنین قرار است در آینده نزدیک از ارزهای دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی کند.
در تیزر منتشر شده از Klip تنها لگوهای شرکت های Airbloc، Pebble و Spin Protocol طراحی شده است. گفته می شود ۵۰ میلیون مشتری جهانی از اپلیکیشن KakaoTalk استفاده می کنند که همین امر نشان دهنده توان بالقوه این اپلیکیشن در جذب مخاطب برای ارزهای دیجیتال خود محسوب می شود. به گفته «جائه سون»، مدیر عامل GroundX، تلفیق شدن یک کیف پول دیجیتال با یک اپلیکیشن ارتباطی جاذبه بسیار زیادی برای مشتریان ایجاد می کند.
به گفته یک منبع ناشناس نزدیک به شرکت کاکائو، کیف پول Klip نهایتا در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.