سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گلدمن ساکس هدف کوتاه‌مدت قیمت بیت کوین را ۱۳،۹۷۱ دلار تعیین کرده است

گلدمن ساکس پس از اتمام کاهش فعلی، قیمت جدید بیت کوین را ۱۳٫۹۷۱ دلار پیش بینی کرده است.

آیا کاهش ۳۰ درصدی قیمت بیت کوین فرصت جدیدی را برای خرید فراهم می کند؟

بانک وال استریت در یک یادداشت خطاب به سرمایه گذاران، قیمت کوتاه مدت بیت کوین را در هدف ۱۳٫۹۷۱ دلار پیش بینی کرد. با توجه به ارزش فعلی بازار، پیش بینی می شود که هنگام فشار صعودی، قیمت بیت کوین تا ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

سو ژو (Su Zhu) از شرکت Arrows Capital توییتی را منتشر کرد که در آن به بخشی از یادداشت گلدمن ساکس اشاره شده بود. به نظر می‌ رسد این پیش بینی بر اساس “نظریه الیوت ویو” است. الیوت ویو معتقد است در عملکرد دارایی هایی که توسط طرز فکر گروهی کنترل می شوند، یک الگوی قیمت قابل مشاهده وجود دارد. وی نوشت:

کدام یک شگفت انگیزتر است: اینکه گلدمن ساکس یک پیش بینی صعودی برای قیمت بیت کوین دارد، اینکه هدف قیمتی آن را تعیین کرده یا از نظریه الیوت ویو استفاده کرده است؟

من شخصا خیلی شگفت زده شده ام شدم که آنها خود را به زحمت نیانداخته و برای انجام پیش بینی از نمودار قیمت آخر هفته استفاده نکردند.

این الگو بین دوره های روند صعودی و نزولی حرکت می کند. بر اساس این یادداشت، اگر بیت کوین به زیر قیمت ۱۰۷۹۱ دلار افت نکند، احتمال افزایش فشار خرید تا سطوح ۱۲٫۹۱۶ و ۱۳٫۹۷۱ دلار وجود دارد.

در ماه آوریل سال ۲۰۱۹، مرکز تحقیقات بایننس گزارشی منتشر کرد که نشان دهنده‌ی تاثیر طرز فکر گروهی بر عملکرد قیمت بیت کوین است. طبق این سند، این تاثیر در اواخر فاز صعودی و اوایل فاز نزولی بسیار قابل توجه بوده است.

با این حال، تجزیه و تحلیل گلدمن برای مبادلات آخر هفته کاربردی ندارد، زیرا تنها از داده های قراردادهای آتی استفاده می کند. افزایش قیمت تا ۱۳٫۷۹۱ همچنین می تواند به معنای یک قیمت جدید در سال ۲۰۱۹ باشد.

احتمال صعود بیت کوین همچنان قوی است

همانطور که قبلاً توسط بیت کوینیست گزارش شده است، نیمه دوم تابستان معمولاً با روند نزولی بیت کوین همزمان است. پس از شکست افزایشی قیمت به بالای سطح ۱۳٫۰۰۰ دلار در هفته دوم جولای، بیت کوین تا سطح ۹٫۰۰۰ دلار کاهش یافت.

از آن زمان یک بهبود کوچک در اواخر ماه جولای آغاز شده است. در هفته گذشته بیت کوین شاهد رسیدن قیمت به بالاترین سطح بود.

طبق تجزیه و تحلیل گلدمن، هرگونه کاهش پس از رسیدن به ۱۳٫۹۷۱ دلار، بیانگر فرصت خرید دیگری است. در سال ۲۰۱۷، روند بیت کوین در طول مسیر رسیدن به قیمت ۲۰٫۰۰۰ دلار، حداقل هشت کاهش ۳۰ درصدی را تجربه کرد.

در بخشی از این یادداشت آمده است:

هر گونه اصلاح افزایشی قیمت از سطح ۱۲۹۱۶ دلار تا ۱۳۹۷۱ دلار، تا زمانی که دوباره قیمت به سطح ۹۰۸۴ بازگشت نکرده، باید به عنوان یک فرصت خرید تلقی شود.

اخیرا تیم دراپر، سرمایه گذار میلیاردر ریسک پذیر پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ یا سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ تا ۲۵۰٫۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. دراپر همچنین اظهار داشت که این ارز دیجیتال برتر بازار به یک ارز عمده برای استفاده در مبادلات جهانی تبدیل خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location