سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس خبر داد: انجام حملات داستینگ گسترده علیه لایت کوین

پایگاه بزرگ مبادلات ارزی دیجیتال بایننس از انجام حملات داستینگ گسترده علیه ارز دیجیتال لایت کوین به عنوان چهارمین آلتکوین بزرگ جهان خبر داد.
بر اساس پیام منتشر شده رسمی در صفحه توئیتر بایننس، بیشترین تعداد این حملات داستینگ علیه لایت کوین روز جمعه هفته گذشته رخ داده است. در پیام توئیتری بایننس آمده است: تقریبا ۵ ساعت پیش حمله داستینگ بزرگی علیه لایت کوین انجام شده است.
به گفته بایننس، این حملات احتمالا از طریق تراکنش لایت کوین انجام شده که در جریان آن مبلغ ۰٫۰۰۰۰۰۵۴۶ LTC به ۵۰ آدرس کاربری لایت کوین ارسال شده است. به علاوه، بایننس با توضیح چیستی و ماهیت این نوع حملات آورده است: حمله داستینگ به نوعی نسبتا جدید از فعالیت بد افزاری اطلاق می شود که در آن، هکرها و کلاهبرداران سعی می کنند حریم خصوصی بیت کوین و کاربران ارزهای دیجیتال را از طریق ارسال مقدار بسیار ناچیز ارز این ارزها به کیف پول های شخصی آنها شکسته و به اطلاعات کاربری آنها دسترسی پیدا کنند.
با انجام چنین حمله ای، فرد مهاجم می تواند فعالیت های تراکنشی کیف های پول کاربران را تحت تاثیر خود قرار دهد. سپس با تحلیل اطلاعات به دست آمده، فرد مهاجم نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در اطلاعات هویتی فرد دارنده کیف پول الکترونیکی اقدام خواهد کرد.
بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه کوین تلگراف، حملات داستینگ در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدات موجود علیه ارزهای دیجیتال محسوب می شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location