سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

«فایدیلیتی»، نخستین مشتری شبکه استخراج جدید بیت کوین Blockstream

شرکت Blockstream که از جمله بزرگان فعال در عرصه ارزهای دیجیتال محسوب می شود، جزئیات اطلاعات مربوط به سرویس های استخراج بیت کوین خود را منتشر کرد. این شرکت با اعلام خبر مذکور در وب لاگ رسمی خود از رونمایی دو دیتا سنتر جمعی و بزرگ ویژه استفاده در سرویس Blockstream Pool خود خبر داد که بر اساس پروتکل BetterHash کار می کنند. هدف از ارائه این دو دیتا سنتر بزرگ نیز حفظ و نگهداری سیستم غیر متمرکز شبکه بیت کوین عنوان شده است.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Blockstream، این دیتا سنترها در استان کبک کانادا و گرجستان مستقر شده و ظرفیتی معادل ۳۰۰ مگاوات را دارا هستند. گفته می شود این میزان، چیزی حدود ۷٫۵ درصد از ظرفیت کل شبکه بیت کوین محسوب می شود.
امکانات در نظر گرفته شده جدید در حقیقت به مشتریان Blockstream این امکان را می دهد که به تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتال، ارسال اطلاعات به دیتا سنترها و همچنین نصب و نگهداری این دیتا سنترها بپردازند. تجهیزات استخراج مورد استفاده مشتریان شرکت مذکور، تحلیل زمان واقعی فرآیندها در هر دستگاه را در اختیار مالکین آنها قرار خواهد داد.

این سرویس در حال حاضر تنها برای مشتریان سازمانی بزرگ شرکت Blockstream فراهم شده و مرکز علوم مهندسی «فیدلیتی» نخستین مشتری آن به حساب می آید. این شرکت البته ماه گذشته درخواست خود برای دریافت گواهی اطمینان نیور یورک را نیز ارائه داده است.
بخش دیگر سرویس استخراج جدید ارائه شده از سوی شرکت Blockstream اما در حقیقت نخستین استخر استخراج (mining Pool) محسوب می شود که از پروتکل BetterHash بهره می برد. گفته می شود پروتکل BetterHash به استخراج کنندگان عادی این امکان را می دهد تا بتوانند برخی قابلیت های جدید مانند اطلاعات مربوط به بلاک های جدید ساخته شده را دریافت نمایند.
پیش بینی می شود این قابلیت جدید بتواند مشکلات اساسی موجود بر سر راه استفاده از استخرهای استخراج از جمله انجام تراکنش های ارزی دیجیتال در این استخرها را بر طرف کنند. به عنوان مثال، با استفاده از این سیستم جدید، سیستم غیر متمرکز شبکه ها گسترده تر شده و انجام حملات سایبری علیه شبکه های این دسته از ارزها نیز به شدت سخت تر خواهد شد.
لازم به ذکر است، شرکت Blockstream علاوه بر پروژه مذکور، مشغول فعالیت بر روی پروژه دیگری به نام «ساید چین» است که استفاده از آن، منجر به افزایش سرعت و کاهش هزینه تراکنش در شبکه بیت کوین خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location