سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Bitwise: پروژه لیبرا بیت کوین را سه سال به جلو راند

شرکت Bitwise که از جمله فعالان عرصه ارزهای دیجیتال در آمریکا محسوب می شود با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ارز دیجیتال فیسبوک که قرار است با نام لیبرا تولید شود، دستکم بیت کوین را سه سال رو به جلو سوق داده است.
در بیانیه صادر شده از سوی Bitwise که «مت هوگان» رئیس بخش تحقیقاتی این شرکت منتشر شد آمده است: به لطف لیبرا فیس بوک و کنگره (آمریکا)، بیت کوین در حال حاضر دو تا سه سال رو به جلو حرکت کرده است.
Bitwise همچنین اعلام کرده که با رشد و توسعه پروزه لیبرا و برگزاری جلسه استماع در خصوص این ارز دیجیتال در کنگره آمریکا، مردم چیزی را درک کردند که پیشتر در خصوص ارزهای دیجیتال منکر می شدند. با این حال، Bitwise تاکید کرده که همچنان نمی توان مدعی شد که تمامی رویکردها نسبت به ارزهای دیجیتال به صورت کاملا مثبت در آمده است؛ بلکه تمرکز نهادهای رگولاتوری بر روی ارزهای دیجیتال، واکنش های منفی به این دسته از ارزها را نیز در پی داشته است.
Bitwise همچنین اشاره کرده که انتظار دارد دولت مقررات مربوط به بخش هایی از صنعت ارزهای دیجیتال مانند سفارش سکه های ارزی اولیه و مبادلات خارج از محدوده مقررات را ارتقاء دهد.
لازم به ذکر است، فیس بوک اواخر ماه گذشته به سرمایه گذاران خود هشدار داده بود که ارز پایدار لیبرا ممکن است هیچگاه منتشر نشود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location