video thumb

ارزهای دیجیتال؛ کاخی از فرصت های تازه

زندگی و دنیای امروز برای تک تک افراد در هر کجای جهان و در هر شرایطی فرصت های طلایی بسیاری را فراهم کرده است، زیرا جهان همیشه در حال بهتر شدن و تکامل است و فرصت هایی که امروزه برای مردم جهان وجود دارد در گذشته اینقدر گسترده نبود. از آنجا که دنیا به سمت بهبودی و گسترش در حال حرکت است، فردا و قرن های بعد نیز فرصت های بیشتری به وجود خواهد آمد. زیرا فکر انسان نیز مانند جهان در حال گسترش و بزرگ و بزرگ تر شدن است.

ما امروز در کاخی از فرصت ها زندگی می کنیم و یکی از این فرصت ها به وجود آمدن ارزهای دیجیتالی است. ارزهای دیجیتالی روزی تنها یک ایده بود، که امروز تبدیل به یکی از بهترین شرایط کسب درآمد شده است. ارزهای دیجیتالی به ما کمک می کند تا به روش های مختلف مانند داد و ستد، استخراج، ثبت، قراردادهای آتی و غیره به کسب درآمد بپردازیم. در واقع ارزهای دیجیتالی شکل خاصی از پول است که غیر قابل لمس و بر پایه دانش رمز نگاری به وجود آمده است. و چون دارای یک ماهیت غیر متمرکز است، دولت ها و افراد و نهادها نمی توانند آن را به آسانی در کنترل خود قرار دهند.

کسانیکه وارد این دنیای پر رمز و راز و پر از موفقیت شده اند، همواره باید بر روی افکار خود متمرکز شوند تا بتوانند به زیباترین و بیشترین سود و درآمد نایل شوند. اما کاربران ارزهای دیجیتال روی چه افکاری باید متمرکز شوند تا موفقیت هایشان بیشتر و بیشتر شود؟ آیا اصلا با تمرکز بر روی افکار هم می توان در دنیای ارزهای دیجیتال سود و منفعتی به دست آورد؟ جواب این پرسش مثبت است، بنابراین ما در این مقاله سعی می کنیم به شما بیاموزیم چگونه با افکارتان موفق خواهید شد و قوانین ثابت موفقیت در ارزهای دیجیتال را به شما خواهیم آموخت.

اگر بخواهیم به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شویم باید بدانید در این کاخ فرصت ها پر از اتاق های طلایی و رنگا رنگ است و برای ورود به آنها مانعی بر سر راه شما وجود ندارد، تنها مانع شما افکار و باورهایتان است! برخی نیز تنها وارد یک یا دو اتاق از این کاخ می شوند، چون باور دارند به آنها اجازه ورود به اتاق های دیگر داده نخواهد شد. این ترمز مانع کسب موفقیت های بزرگ تر برای آنها می شود. شجاع باشید و باورهای محدود کننده خود را تغییر دهید. برای این کار بهتر است در قدم اول در یک دفتر تمیز و مرتب بنویسید چه چیزهایی واقعا می خواهید؟ هیچ قید و شرطی را نیز برای آن قرار ندهید، فقط بنویسید چه چیزهایی را می خواهید. باور کنید کلمات قدرت زیادی دارند.

موفقیت در دنیای ارزهای دیجیتال حق طبیعی شماست و کسی در دنیا قدرت آن را ندارد که جلوی شما را برای رسیدن به آن بگیرد، مگر خودتان جلویش را بگیرید. این شما هستید که تصمیم می گیرید واقعا در کدام یک از اتاق ها قصر فرصت ها آسوده و موفق و راحت باشید. همه مشکلات شما ریشه در افکار شما دارند. اگر باور دارید که کار و فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال سخت و دارای ریسک بالایی است، پس همینگونه است؛ اما تنها برای شما! و این باور تبدیل به حقیقت کار شما در دنیای ارزهای دیجیتال می شود. با این باور شما هر روز با ریسک ها و خطرات و شکست های جدیدی روبه رو می شوید. و باور کنید مدام آنها را تجربه خواهید کرد.

اما اگر باور شما این باشد که همیشه سودهای خوبی در این کار به دست می آورید و همیشه موفقیت و شانس با شماست، این باور تبدیل به حقیقت زندگی شما می شود و فقط مربوط به شما خواهد بود. پس پایتان را از روی ترمز برداشته و بر روی گاز حرکت به جلو بگذارید. شاید شما با قدرت اراده و اطمینان بسیار زیادی در دنیای کریپتو فعالیت کنید. اما موفقیت آنچنانی کسب نکنید، بنابراین شما باید ترمزهای افکارتان را بشناسید و با از میان برداشتن آنها راه را برای خود هموار کنید. در واقع دنیا هر طور که به آن باور داشته باشید خود را به شما آنگونه می نمایاند. پس بهتر است به جای ناامیدی روی خودتان و باورهایتان کار کنید.

چگونه می توانیم درونمان را تغییر دهیم تا بتوانیم به موفقیت های بهتری دست پیدا کنیم؟ از آنجا که اتفاقات از بیرون به زندگی شما وارد نمی شود و شما هرگز نخواهید توانست دنیای بیرون را در کنترل خود درآورید، باید بدانید این مساله کاملا برعکس است. یعنی شما باید بدانید دنیای کاری شما نشات گرفته از درون شماست. پس به جای تقلا زدن برای کنترل افراد و معاملات و اتفاقات بیرونی، درونتان را کنترل کنید. بنابراین می توان گفت کامپیوتر ذهن شما بر اساس داده ها و نرم افزارهایی که وارد آن کرده اید عمل می کند.

تمرین بعدی شما بعد از نوشتن آرزوهایتان تمرکز بر روی نکات مثبت ارزهای دیجیتال است. با کوچکترین موفقیتی خود را تشویق کنید. اگر معامله بدی داشته اید آن را فراموش کرده و به جای سرزنش کردن خودتان، به کارهایی که می توانید انجام دهید عشق بدهید. اگر با عشق و آرامش و شوق فراوان برای موفقیت وارد معاملات شویدف مطمین باشید نتایج بهتری را به دست خواهید آورد. ناامیدی، سرزنش، نفرت و بی انگیزگی را یکبار برای همیشه دور بیندازید.

جهانی که ما در آن زندگی می کنیم دارای قوانینی غیر قابل تغییر است. هر چقدر شما خود را با آن قوانین هماهنگ تر کنید، بهتر می توانید نتیجه بگیرید. یکی از این قوانین حاکم بر ذهن است. این قانون به این صورت است که اگر شما ذهن خود را بر روی نکات مثبت داد و ستدهای موفق متمرکز کنید، ذهن شما بیشتر بر روی نکات مثبت برنامه ریزی خواهد شد و ایده هایی در این راستا نیز برای شما به ارمغان خواهد آوردو بالعکس آن نیز کاملا صادق است. پس سعی کنید افکار خود را در جهت منافعتان برنامه ریزی کنید. به جای تکیه بر شکست ها و نشدنی ها بر روی موفقیت هایتان تمرکز کنید.

در دنیای ارزهای دیجیتال به دنبال یک جادو نباشید که یک شبه موفقیت را به دست بیاورید. البته که شما می توانید موفقیت را در مدت کوتاه تری کسب کنید. اگر برای موفق شدن در معاملات ارزهای دیجیتال به دنبال یک راه حل جادویی هستید. آن راه حل باورهای خوب و تکیه بر نکات مثبت است. شما به هر چیزی که توجه داشته باشید، مسیر در همان جهت به روی شما باز می شود. شما باید به هر نحو شده کنترل تمرکزتان را به دست بگیرید وگرنه آنچه را که دوست ندارید بارها و بارها برای شما تکرار خواهد شد. فذاموش نکنید این یک قانون است.

اگر به عنوان یک کاربر ارزهای دیجیتال اعتماد به نفس پایینی دارید و به خود ایمان ندارید، بی شک این در شما ایجاد ترس و واهمه کرده و شما را از هدف هایتان دور و دورتر می سازد. شما باید با شجاعت و غلبه بر نگرانی هایتان وارد این میدان شوید و باور داشته باشید موفقیت و ثروت از آن شماست. در دنیای ارزهای دیجیتال پول فراوان است و به همه کسانی که با قدرت و شجاعت به کارشان ادامه می دهند به اندازه کافی این ثروت تمام نشدنی خواهد رسید. گذشته و شکست هایتان را رها کنید. ماندن در آن جز زیان بیشتر چیزی برایتان به دنبال نخواهد داشت. با قدم هایی استوار وارد کاخ فرصت های ارزهای دیجیتال شوید، و با ایمان ادامه دهید.