سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ضرر ۶۲۵ میلیون دلاری شرکت بیت مین

لیست عناوین این مطلب

طبق گزارش رسانه های محلی چین، شرکت بیت مین (Bitmain)، غول تولیدکننده دستگاه های استخراج چینی ۶۲۵ میلیون دلار در طول دو ماهه اول امسال ضرر کرده است.

صدها میلیون ضرر

طبق این گزارش، شرکت بیت مین تا ماه مارس متحمل ۶۲۵ میلیون دلار ضرر متحمل شده است. این ضرر در ماه ژانویه ۳۴۵ میلیون دلار و در ماه فوریه ۲۸۰ میلیون دلار بوده است. بر اساس گزارش ها، این ضرر نتیجه فروش دستگاه های اسیک ۱۶ نانومتری با قیمت پایین بوده که پس از اتمام موجودی این دستگاه ها، پیش بینی می شود که سود جدید در فروش دستگاه های جدید، از جمله دستگاه های ۷ نانومتری باشد.

پیش بینی می شود که حاشیه سود ناخالص این شرکت در ماه آوریل، به لطف فروش دستگاه های مذکور به ۳۰ درصد رسیده باشد. این شرکت اعلام کرد که انتظار می رود تا سری دستگاه های ۷ نانومتری آنتماینر S17 در تاریخ ۹ آوریل آغاز به کار کنند.

همانطور که کوین تلگراف در ماه ژوئن گزارش داد، بیت مین به دنبال از آغاز دوباره‌ی بازار افزایشی ارزهای دیجیتال، طرح خود را برای عرضه عمومی سهام خود دوباره بررسی می کند. در حالی که این شرکت امیدوار بود تا از طرح IPO خود در هنگ کنگ ۳ میلیارد دلار سرمایه جمع کند، اما جدیدترین گزارش حاکی از آن است که در صورت لیست شدن سهام این شرکت در ایالات متحده، جذب سرمایه آن بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار کاهش خواهد یافت.

در اوایل هفته جاری، گزارش های تأیید نشده از ثبت نام شرکت کنان، رقیب اصلی بیت مین، برای شرکت در عرضه عمومی ایالات متحده ارائه شده بود. به این ترتیب شرکت کنان (Canaan) اولین شرکت استخراج چینی است که برای شرکت در IPO در ایالات متحده ثبت نام کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location