سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

استیو بنن: شورش پوپولیستی (عوام‌گرایانه) جهانی به ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد

استیو بنن (Steve Bannon)، رئیس اسبق کارکنان کاخ سفید و مدیر سایت خبری محافظه ‌کار Breitbart عنوان کرد که ارزهای دیجیتال به دلیل جو ژئوپلیتیک فعلی “آینده‌ای درخشان” خواهند داشت.

بنن اظهار داشت: من فکر می کنم که این ارزها در آینده به دلیل شورش ‌های پوپولیستی اخیر در سطح جهان، یک بخش مهم از جامعه اقتصادی را تشکیل دهند.

وی با اشاره به حرف‌ های ترامپ عنوان کرد که سیاست پولی فدرال رزرو بسیار سخت ‌گیرانه است و ارزهای دیجیتال می ‌توانند جایگزین بسیار سودمندی برای سرمایه گذاری های مبتنی بر ارز فیات باشند.

در ادامه، وقتی از بنن درباره پروژه ارز دیجیتال فیس ‌بوک سوال شد، وی پاسخ داد که به نظر او این ارز دیجیتال هیچ دوستی در میان بانک ‌ها پیدا نخواهد کرد.

وی در برنامه تلویزیونی Squawk Box شبکه CNBC اعلام کرد که بانک ‌های مرکزی و در واقع جامعه بانکداران قصد دارند که نسبت به قانونی کردن ارزهای دیجیتال اقدامی انجام دهند.

هدف آنها ادامه‌ی پشتیبانی از ارزهای رایج می باشد. توسعه خطوط پرداخت جدیدی مثل لیبرا چالشی برای وضعیت دلار به‌ عنوان یک ارز ذخیره‌ای می باشد. وی ادامه داد:

من فکر می کنم که فیس ‌بوک در اصل با سیستم ‌های پرداخت چینی مانند علی‌بابا، تنسنت و … مخالف بود … چیزی که مردم باید اکنون مورد توجه قرار داده و با آن مواجه شوند این است که چگونه چینی ‌ها، کشورهای جهان سوم ، آفریقای سیاه، آسیای جنوبی و همین ‌طور کشورهای آمریکای لاتین قصد دارند که با استفاده از این سیستم‌ های پرداخت جدید نفوذ خود را در جهان افزایش داده و از تسلط دلار به ‌عنوان یک ارز ذخیره رهایی یابند.

لازم به ذکر است که بنن به‌ هیچ‌ وجه با بازار ارزهای دیجیتال غریبه نیست. شرکت بنن یعنی Bannon & Company در ایده راه‌اندازی چندین عرضه اولیه سکه دخیل بوده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location