سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سویچ و بیتگو دو کیف پول جدید جایگزین ارز دیجیتال و اطلاعات شناسایی

استارت آپ هویت غیرمتمرکز سویچ و بلاک چین امنیتی شرکت بیتگو قصد راه‌اندازی کیف پول جدیدی با فناوری چندگانه بیتگو را در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ دارند. بر اساس این گزارش که بر روی پایگاه خبری کوین تلگراف در تاریخ ۲۳ جولای منتشر شده است، نرم افزار کیف پول سویچ  که توانایی میزبانی ارزهای دیجیتال و اطلاعات هویتی را در آینده نزدیک بر روی گوشی تلفن همراه فراهم می‌کند، در راه ورود به دنیای کسب و کار دیجیتال هستند.

کنترل و تامین امنیت سرمایه و اطلاعات هویتی فردی

وینی لینگام یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سویچ می‌گوید که ما یک زیست بوم جدید برای ارزهای دیجیتال و اطلاعات هویتی ایجاد کرده‌ایم. افزون بر این لینگام بیان کرد که این کار به دلیل اشتیاق برای کاهش موانع ورود به حوزه بلاکچین برای مشتریان است.

با استفاده از فناوری امنیتی چندگانه بیتگو، کیف پول دیجیتالی نیاز به استفاده از تأیید هویت با استفاده از یک سیستم بلاک چین برای تأیید امنیت دارد. آن چنان که این گزارش یادآور می‌شود، این اطلاعات مهم بین بخش‌های مختلف این نرم افزار چندگانه به اشتراک گذاشته نمی‌شود و کنترل بیشتر مشتریان را بر روی اطلاعات مهم هویتی خود فراهم می‌کند.

وی ادامه می‌دهد که:

کسی که کیف پول بیتگو را دارد، قادر است تا اطلاعات تائید شده را بنابر انتخاب خود، در بخش‌های مختلف به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال می‌توانند اطلاعات را برای خرید محصولات محصور شده ناشناس به اشتراک بگذارد.

مایک بلشا، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل بیگو، یادآور می‌شود که این اقدام، یک نماینده برجسته‌ از قدمی بزرگ و رو به جلو برای کابران ارزهای دیجیتالی است. اگر یک کاربر اطلاعات خصوصی کیف پول خود را بر روی دستگاه تلفن همراه خود از دست بدهد، یک سیستم نسخه پشتیبان باید بتواند اطلاعات رمزنگاری شده آن‎ها و ارزهای دیجیتالی آنان را بازیابی نماید. وی خاطرنشان کرد که این فرایند قبلا در این صنعت غیرمعمول بود.

ورود برای کیف پول سویچ محدود به هر ثبت نام یا مراجعه توسط کسی است که در شبکه کاربر قرار دارد. همانطور که اخیرا گزارش شده است، سیستم عامل‌های بلاکچینی چینی نظیر NEO و اونتولوژی در توافق برای یک همکاری مشترک و هماهنگ هستند تا طی این همکاری از طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال کاربران پشتیبانی کنند و به انتولوژی در توسعه چارچوب هویتی غیرمتمرکز کمک می‌رسانند.

کیف پول فراتر از ارز دیجیتال

دایملر، شرکت خودروسازی آلمانی و چندملیتی که در رتبه بعد از مرسدس بنز در صنایع خودروسازی قرار دارد، در یک توئیت جدید درباره نرم افزار کیف پول دیجتال گفت: این شرکت با بلاکچین اروپایی ریدل اَند کُد برای را‌ه‌ اندازی راهکار کیف پول برای صنایع خودرو سازی و در جهت بهبود سیستم توزیع صنایع مرتبط با خودرو، همکاری می‌کند. بلاکچین کیف پول خودرو در یک گستره وسیعی از موارد استفاده از جمله به اشتراک گذاری خودرو، وسایل نقلیه مستقل، تبادل زمان واقعی داده های ترافیک امن و محیط های شهری هوشمند، نظر گرفته شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location